The end of Brisbane...


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley
October 18th 2010
Published: October 18th 2010
Edit Blog Post

De laatste daagjes in brisbane zijn in aantocht, en stiekem ben ik er wel blij om. Brisbane is een heel mooie stad, maar laten we eerlijk zijn, veel valt er niet te beleven. Onze hostel ligt dan misschien ook wel midden in het uitgaanscentrum, maar daar heb je niet veel aan als je weigert 15 dollar entrance te betalen voor een club met slechte muziek 😊 Bijgevolg hebben we elke avond doorgebracht in de bar van de hostel, waar we aan de ene kant wel toffe mensen hebben leren kennen, maar aan de andere kant begin ik het ook vermoeiend te vinden om nutteloze energie te steken in 'brief encounters', meestel zielige kerels die denken een kans te hebben bij een meiske dat even verveeld voor zich uit staart😊 In het kort, brisbanes nightlife is niet echt iets voor mij, de continue stroom mensen zuigt me een beetje leeg en ik snak naar een beetje ongerepte natuur en rust voor mijn hoofdje. Maar al bij al was brisbane zeker het bezoekje waard, al was de tweede weekje er een beetje te veel aan, maar hey, we moesten toch wachten tot de regen over trok?😊

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb