bye bye couchsurfing, hurá do "vlastního"


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Auchenflower
July 23rd 2014
Published: July 23rd 2014
Edit Blog Post

Všimla jsem si,jak jsou Australané zdvořilí. Předjíždějí vás na kole (pokud nefrčí příliš rychle, což zatím všichni frčí, když předjíždějí mě), omlouvají se. Omylem se vás někdo dotkne, nebo to jen hrozilo, omlouvají se. A dnes zjištěno: překážíte (protože fotíte) a stojíte někomu v cestě-opět se omlouvají. Vzor všech maminek jsou ti Australani.

Dnes jsem si založila místní bankovní účet, ulovila první australskou kešku a potkala snad asi jedinou Češku, která na UQ studuje titul (studovat titul? Češtino, češtino, jak to vyjádřit lépe?).

Ale co dnešek přinesl především podstatného: stěhování! Z Fortitude Valley jsem se přesunula do stoletého domu v Auchenflower.... fotky přikládám a více napíšu zítra, teď už dobrou noc za přímého zvuku dopravy za okny a jakékoliv akce v kuchyni 😉


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

městská žlutá kolaměstská žlutá kola
městská žlutá kola

...mě už štvou-chci si koupit vlastní
cheese burger v kampuaucheese burger v kampuau
cheese burger v kampuau

Prvni jidlo v kampusu se dostalo na blog


Tot: 0.068s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0297s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb