„Expedicia Uluru – 3.cast“


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Northern Territory » Ayers Rock
January 25th 2011
Published: January 25th 2011
Edit Blog Post

Druhy den sa zacal zhurta. Budik zazvonil o 4:00. Napodiv sme dost cule vyskocili z postele, asi preto, ze sme sa na tento den velmi tesili. Plan bol totiz nasledovny. Vychod slnka a potom tura okolo celeho Uluru. Rozhodli sme sa zdolat ju. Odchod autobusu bol 4:45, takze zbalit veci a hor sa opat ku skale. Este by som rada spomenula, ze noc bola dokonala, lebo nam niekto zariadil este aj spln mesiaca a krasne jasne nebo posiate tisickami hviezd. To sa moze len nam pritrafit 😊 ...Plne ocakavani sme striehli na vychod, vsetci fotili ako blazni, hora sa postupne z tmy vynarala na denne svetlo, az sa nam ukazala opat celkom cervena. Nasledne na to sme si sadli na lavicku, rozbalili ranajky, najedli sa, vyzbrojili vodou a sup na turistiku. Cela trasa ma dlzku 10,4 kilometrov. Bolo presne 7:15, ked sme sa pozreli na hodinky a zacali nasu put. Podotykam, ze o 8-mej hodine rano je na Uluru uz 30 stupnov. Trasa je krasna, cela prechadza busou, ktora je napodiv pocasiu velmi zelena. Moj pocit? Uluru je majestatnost sama o sebe, naozaj je to jednoliata obrovska skala. A ked hovorim obrovska, tak myslim naozaj obrovska. Ked som totiz o nej citala v bedekri, nezdalo sa mi to take waaaw. A ked som sa k nej teraz postavila a pozrela smerom k nebu, tak som bola taky mini pidi mravec pri nej. Cestou sme sem tam stretali takych istych zufalcov ako sme boli my, ktori sa snazili o to iste. Musim vsak povedat, ze Australcania to maju perfektne urobene. Na dvoch miestach cesty su zdroje pitnej vody, kde sme mohli dotankovat do nasich flias a pokracovat v ceste. Pre pripad nudze su tu samozrejme aj satelitne telefony. Do ciela sme dorazili presne 9:45. Asi aj vcas, lebo horucava uz bola neznesitelna a muchy neskutocne neskutocne otravne. Liezli vsade. Este spomeniem, ze volakedy sa na horu dalo aj vyliezt, dnes je vsak tato trasa zatvorena z dovodu, ze tam zomrelo velmi vela turistov na vycerpanie...Totalne unavene od tepla sme si sadli pod pristresok pripraveny pre turistov a cakali, kym pride autobus, ktory nas zvezie naspat do rezortu...Tolko nasa cesta na Uluru. Zvysok pobytu sme este pobehali rezort, kazdy hotel a hostel ma svoj bazen, takze aj vykupat sa bolo kde. Ale poviem vam, ze v takej horucave sa vam nechce uz vobec nic. Ani dingov sme nekrmili 😊 vsade totiz boli tabule s napisom zakaz krmit dingov...No a mala pikoska na zaver. Ochutnala som klokana...hmmm...chuti zvlasne, pripomina mi nieco medzi hovadzim masom a divinou. Ale odporucam, zjedla som vsetko. Urcite ochutnajte, ak sem pojdete, lebo lepsie ako domorodi kuchari vam to nikde nepripravia...


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



25th January 2011

Macaaaaa
Maca, to je uplne ze neskutocne,neuveritelne,uzasne,perfektne,proste neopisatelne :) a to tam ani nejsom :) len si to vsetko predstavujem a je to akoze dokonaleeeeeeee. Velmi ti zavidime vsetci a s nedockavostou kazdy den pozerame tvoj blog ze co nove pribudlo :) Zavidime samozrejme v tom najlepsom....nam tu dneska cely den snezi,takze ked citam o tvojich 40 stupnovych teplotach,tak si vies predstavit ako sa ja asi tak mozem citit...hreje ma akurat ta predstava a vypeckovany radiator :) Tak si to tam uzivaj a nezabudni, ze s nedockavostou ocakavame dalsie nove infosky a samozrejme fotecky :) papa Erika + baby :)
25th January 2011

Macaaaaa
Maca, to je uplne ze neskutocne,neuveritelne,uzasne,perfektne,proste neopisatelne :) a to tam ani nejsom :) len si to vsetko predstavujem a je to akoze dokonaleeeeeeee. Velmi ti zavidime vsetci a s nedockavostou kazdy den pozerame tvoj blog ze co nove pribudlo :) Zavidime samozrejme v tom najlepsom....nam tu dneska cely den snezi,takze ked citam o tvojich 40 stupnovych teplotach,tak si vies predstavit ako sa ja asi tak mozem citit...hreje ma akurat ta predstava a vypeckovany radiator :) Tak si to tam uzivaj a nezabudni, ze s nedockavostou ocakavame dalsie nove infosky a samozrejme fotecky :) papa Erika + baby :) P.S. Dala som ti tento coment uz raz,ale nikde ho nevidim,tak reku skusim znova,dufam ze tento krat uspesne :) alebo keby si ho ty nahodou videla 2x,tak sa necuduj,to som dala ja - blondinka :)
26th January 2011

cauu, citame tvoje zazitky jeden za druhym, zavidime a prezivame setko (aj ked s meskanim a nie nazivo), normalne tie pribehy hltame, ale vysvetli mi prosim ta kde je ta tvar aborigenky na tej fotke, oni musia byt hrozne prisery :D pozdravujeme mate, lenka

Tot: 0.092s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb