Every day a bit different...

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Darling Harbour
October 3rd 2010
Published: October 3rd 2010

Soms doe je meer dan je plande op een dag. Wat gisteren bedoeld was als een rustig dagje chill een beetje shoppen, draaide uiteindelijk uit op een heus bezoekje aan Darling Harbour. Iets wat we aanvankelijk uitstelden, omdat het op de kaart van Sydney toch wel een beetje uit de richting lag, maar dankzij ons onfeilbare richtingsgevoel kwamen we hier toch op uit. Conclusie één: Sydney heeft veel te veel winkelcentra! Nog nooit zo het gevoel gehad toch maar uit een klein boerendorpje te komen als tijdens het wandelen tussen de (voor ons toch) gigantisch hoge gebouwen, restaurant na restaurant en alles vergezeld van overdreven veel lichtjes en reclameborden. Geen wonder dat we hier en daar wel eens een verkeerde straat insloegen, afleiding genoeg! Helaas wel een beetje jammer van het weer... Dan reis je al de hele wereld rond om het belgische weer te ontvluchten, blijkt het je gewoon te achtervolgen! Bijgevolg liepen we gisteren dus rond in een maar al te vertrouwd grijs, bewolkt en miezerig weertje dat af en toe plaats ruilde met serieuse buien. Dat was dan ook de reden dat gisteren de hele avond in het teken stond van onze weg vinden naar het iets warmere en hopelijk ook drogere Brisbane!
Van vandaag hoeven jullie eigenlijk niet te veel te verwachten... Jetlag heeft ons eindelijk te pakken gekregen. Het ingenieuze plan om mooi op tijd op te staan voor ons gratis ontbijt, is een beetje jammerlijk in het water gevallen toen we wakker werden om 18u, 's avonds!!! Ik moet wel zeggen, het heeft deugd gedaan 😊

3rd October 2010

kusjes uit het even grijze budapest! :)

Tot: 0.06s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb