A long trip from East to West Sydney


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Bondi Beach
February 21st 2014
Published: February 21st 2014
Edit Blog Post

Hello, we are back again !

I went on an exploring trip today from East till West Sydney.



I started off with a visit to the famous Bondi beach, it is a really lovely beach, beautiful coastline, cute women...
After staying there for a while and a nice refreshment, I headed off for a new adventure in Sydney Harbour!

I was surprised with the tall buildings and the big city appearance.

I had 3 main goals: Visiting Sydney Harbour for the special architectural monuments and visiting Bondi Beach. (Visit an aboriginal camp)

I ended up completing the following today:


• Visit and stand on the Harbour Bridge
• Visit the Opera House
• Royal Garden walk-through
• A trip to Bondi Beach
• Have a nice walk around town


It was a long trip with a lot of walking and I won't leave you guys in the shadows, so I uploaded some pictures, panorama's and video's(temporary unavailable) 😉.

Feel free to comment !

See ya later


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement

Bondi B.Bondi B.
Bondi B.

Perfect for relaxing in the weekends.
Sydney Skyscraper.Sydney Skyscraper.
Sydney Skyscraper.

Incredible architecture!
Sydney CitySydney City
Sydney City

Incredible architecture!
Australian FlagAustralian Flag
Australian Flag

on top of the Harbour Bridge
CombinationCombination
Combination

A nice combination of The Royal garden, Harbour Bridge and The Opera House.
Classic carClassic car
Classic car

Saw a Classic car driving around, during my walk in Sydney.


21st February 2014

foto's
indrukwekkend niet zo veel volk voor een grootstad
21st February 2014

Population
Je ziet nu niet veel mensen, maar op de wegen is het wel heel druk. Geen 3 meter vrij op de belangrijkste wegen, zoveel verkeer. Op deze plaatsen zijn ook vooral veel toeristen aanwezig. Ook 's avonds stroomt het volk toe voor de opera voorstellingen. In de stad zelf is er wel meer volk => op de weg terug zie je dan dure bars en deze zijn allemaal bomvol. Maar alles is groot dus iedereen heeft wel zijn ruimte ;)
23rd February 2014

Foto's zien er af uit, medestudent gemaakt of?
24th February 2014

foto's
Dankuwel en neen, ik vroeg aan de voorbijgaande toeristen of ze een foto van me wilden trekken ;)
26th February 2014

Nice pics ;), en duur daar? Ben je al begonnen met je stage?
27th February 2014

stage
Danku, het is best duur hier, en mijn stage is gestart op de 24ste Februari. In mijn volgende update heb ik meer informatie gepost over de stage, publiek transport ;). Het is ook een niet betaalde / vrijwillige stage. Openbaar vervoer weegt vooral door in kosten..
4th March 2014

Wat tips.
Yo, je kent me misschien niet, maar ik was je voorloper. Alpha is een geweldig leuk bedrijf en Sydney is een geweldige stad. Zorg dat je alle dingen doet die je wilt doen want je tijd is zo voorbij. Ohjah, download all je spullen op het kantoor, vinden ze niet erg en het internet in australie is om te huilen. Ga naar de Blue Mountains als je dat kan (er gaat een trein naar katoomba) en ga zoveel mogelijk barbecueen. Alpha is een heel chill bedrijfje, dat ga je wel merken. Oh en van James en Andrei kun je ook het een en ander leren. Success.
4th March 2014

toffe reply
Dankje, ik vind dit een zeer toffe reply ! Ik had al wat opzoek werk gedaan voor een trip naar de Blue Mountains, hier is ook een lekkere BBQ inbegrepen :). Ik ben niet echt een gamer of een grote video fanaat, dus de download speed of bandwidth niet echt nodig. Ik heb vernomen dat je hier programmeerde ? Zelf ben ik meer voor het netwerk gedeelte(servers, routers, ...), ze hebben me hier ook een groot project gegeven nu, wat ik deze maand zou willen voltooien. Het project is ook nieuw voor James en Andrei, maar als ik problemen heb kan ik hen of de andere raadplegen en met meerdere speculeren helpt altijd. Met James heb ik al redelijk wat overlegd om een beeld te krijgen van hun netwerk. Nu ben ik al een weekje zelfstandig bezig aan het groot project, maar het proces ervan vlot goed ! Ook een interne Nmap scan kan veel weergeven, dus had al wat info van hun netwerk. ;) Dankjewel voor je reply en ik ben van Belgiƫ(Limburg), ik had gehoord dat James dacht dat ik ook van Nederland was.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0247s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb