Surf camp at Seven mile

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Avalon
February 19th 2011
Published: February 19th 2011

Mandag til torsdag var vi på surf camp ved seven mile beach. Det er en strand der ligger 2,5 times kørsel syd for Sydney. Der var ca. 40 deltagere med, de fleste var unge backpackers, men der var også andre ligesom os der bor her i Sydney. Vi blev indkvarteret i seks mands hytter, hvor vi tre boede sammen med to amerikanere og en hollænder. De var rigtig hyggelige og sjove, isæt Matt som va fra California. Vi havde 2x2 timers undervisning hver dag, så når vi var færdige med de timer var vi meget trætte (-; Det er virkeligt hårdt at at padle og padle ud til de perfekte bølger hele tiden, men god træning for hele overkroppen. Vi blev delt ind i grupper af cirka 8, og vi havde så en instruktør til deling. Instruktørene var allesammen nogle unge knægte der har surfet hele livet, men de var rigtig sjove og dygtige. Som i kan se på billederne kom jeg ikke op og stå hver gang, men er da blevet bedre til det. Tror også jeg køber et surfboard her en af dagene.

Tirsdag morgen stod vi tidlig op og surfede om morgenen, da vi kommer ned på stranden kan vi se delfiner der leger ude i horisonten. Helt fantastisk, de laver saltomotaler og alt muligt. Og for at det ikke skal være løgn, så ligger vi ude i vandet og surfer, og pludselig kommer der 10-15 delfiner helt hen til os. De var cirka 2 meter fra mig. Helt VILDT!! De sagde ligesom flipper og "surfede" inde i bølgen, de var så fedt. Man glemmer helt at være bange i situationen, men de var da godt nok lidt store.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb