Snowy Mountains

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains
January 7th 2010
Published: January 13th 2010

Nakljucje me je ze tretjic popeljalo v pogorje Diviling Range, ki se mu tezko izognes, saj se razprostira od Viktorije, prek New South Walesa do konca Quenslanda. Ze drugic se podajam v Avstralske alpe ali Snowy Mts. (Snezne gore ali Kosciuszko National park). Gore so v poletnem casu zelene, posute s cvetjem, videti pa je se zaplate snega, ki jih sonce ni pokopalo.

Nastanili smo se v Charlotte Pass, v koci: skupna kuhinja in jedilnica in sobe z WC-jem in tusem. Vse je bilo lepo organizirano. Imeli smo svojo omarico za hrano, svojo polico v hladilniku, vse ostalo smo si bratsko delili. Prijetno je bilo v druzbi kuhati ali pomivati posodo.
Prvi dan smo jo urezali proti vasi Guthera na Schlink Hut Walk, ki v krogu znese 22 km, vendar smo se odlocili za ¾ poti, prek Horse Comp Hut do Whites River Hut in se obrnili po drugi poti nazaj, kar je po moji oceni zneslo okoli 16 km. Pot nazaj se je vrazje vlekla, ker smo hodili po prisojnem pobocju in v brezvetrju, da je bilo posteno vroce. Kljub vodi, ki sem jo ves cas vlivava vase, se mi je jezik lepil na nebo. Prvi del poti, navzgor, pa je bil naravnost caroben, ceprav ni ponujal posebnih razgledov, le bujno rastlinje med golimi debli in vejami evkaliptusov, podrast, ki je cvetela, potoki, ki jih zajezujejo in vodo po ceveh posiljajo v dolino, v hidroelektrarno ob parkiriscu. Nobenih zivali nismo srecali, le mrtvo kaco na stezi in muhe. Rjavkasti drobni ptici so nas preletavali, enkrat se je zadrla rdeca papiga, sicer pa nenavadno tiho.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb