2 days on the road

Oceania » Australia » New South Wales » Lennox Head
October 14th 2015
Published: October 14th 2015

We hebben Brisbane verlaten.. Na flink wat sjauwen met onze backpacks kwamen we aan bij het verhuurbedrijf waar we onze camper konden ophalen. We hebben een upgrade gekregen waardoor we nu in een big ass camper rond rijden😊 hij is van alle luxe voorzien en rijd heerlijk. Het is een automaat dus schakelen is een zorg minder. Het links rijden was zenuwslopend op het begin maar nu gaat het prima. De eerste dag zijn we via de botanic gardens van Brisbane naar de eerste camping gegaan. Dit was midden in de bush bush dus flink wat kronkelweggetjes met als eindbestemming Mt. Nimmel lodge. De eigenaar zei dat we wel de volgende dag voor 8 uur weg moesten zijn aangezien er dan 200 man bij de camping zouden aankomen. Zij gingen de kakoda memorial trialrun doen ter nagedachtenis van een strijd in de 2e wereld oorlog. Zo gezegd zo gedaan en de volgende ochtend waren we om half 8 in Surfers Paradise. Dit is een stad waar flink gezopen kan worden. Maar niet om half 8 in de ochtend... dus ja weinig te beleven. Toen zijn we naar lamington national park gegaan waar we een wandel tocht van 5 km hebben gedaan door een gondwana bos. Super mooi! Alleen van die grote varanen schrokken we toch elke keer weer. Hierna weer een flink stuk naar het zuiden afgezakt richting Byron Bay. Een chill surfers dorp waar je letterlijk verzocht word to chill out.. dus ja dat hebben we maar ff gedaan. En nu staan we op een camping in Lenox Head. Een man die we ontmoet hadden bij Mt. Nimmel lodge zei dat het hier goed vertoeven was en dat je je camper wel op de parkeerplaats kon zetten. Niet dus... toch maar een wat duurde camping genomen om voor het donker de camper stil te zetten. En dat donker worden is al om 18.00...

Nou voor nu tot de volgende keer!

ThuisAroundTheWorld

Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb