loenningsdag

Oceania » Australia » New South Wales » Griffith
October 25th 2005
Published: October 26th 2005

hejsa alle sammen
ja dagen idag er meget stor vi har foet penge paa den austraske konto, det er bare super. ud over det skal vi starte paa nyt arbejde, vi har ellers gaet siden fredag aften og lavet ingen ting faktisk kedet os lidt fordi vi ikke ville bruge penge. naar men vi skal saa starte arbejde i dag vi skal ud og plante valdnoeddetraer, det skal vi saa goere i 5 dage. saa det bliver dejligt mange penge. vi haaber saa paa at vi kan faa noget nyt arbejde efter det.

naar jeg har vist ikke faaet skrevet saa meget her for tiden, men der sker egentligt ikke saa meget. men har moedt en masse flinke mennesker. vi var inde paa et rejse bereou, fordi vi lige skulle hoere om noget, og da vi saa snakkede dansk sammen mig og malene svarede rejsekonsulenten paa dansk, vi blev helt forskrekket. men hun var saa dansker som er gift med en italiener australier her i griffith for 20 aar siden. hun hedder bente og manden hedder frank og de har saa 3 boern. naar men vi har saa vaeret med hende ude paa deres families gaard, og moedt flere famile medlemmer. her i loerdags var vi saa lige inde og hilse paa hende igen, vi snakkede nok i en time eller mere, hvor hun fortalte os om nogle af de steder hun har vaeret her i australien. hvilke har faaet os til at aendre lidt planer til naar vi skal her fra. naar men det endte med at hun inviterede os til grilaften soendag.

siden loerdag og indtil nu har vi boet ude ved en soe, fordi der kunne man campere gratis. men der har bare ikke vaeret meget at lave og der har ikke vaeret til at vaere der ude andet end inde i bilen, fordi der er saa mange fluere at de driver en til vandvid. saa naar vi har vaagnet om morgen har vi skyndt os at goere os klar og koert ind til byen. hvor vi saa rigtigt ville sole inde i en park, men selvfoeglig begyndte det saa at regne. saa det var ret heldigt at vi var blevet inviteret til grilaften saa skete der lidt. det var en rigtig hyggelig aften.

jeg vil fortaelle videre en anden dag for jeg bliver noed til at loebe nu. hygge hejsa

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb