eka paiva klinikalla

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
April 3rd 2006
Published: April 5th 2006

aamulla kaivettiin se peitto sielta kaapista ettei vaan ens yona unohdu! molempia vahan janskatti, kun piti uuteen paikkaan menna. Mua viela enemman, koska kaikki mita ma tiesin oli etta mee 6kerrokseen eri taloon missa ollaan nyt oltu. me siis ei nahty sita paikkaa sillon ensimmaisten paivien tutustumiskierroksilla. Klaus nimisen miehen ois pitany olla mua vastassa, mutta se olikin sairaslomalla tan paivan. Mut ohjatiin sit sairaanhoitajan mukaan aamuks. Sain ensimmaista kertaa koko viikolle suunnitellun ohjelman! 😊 vahanko oli mukavaa! olin siis aamulla seuraamassa kun potilaille kerrottiin osteoporoosi testin tuloksista ja sain itelle paljon esitteita aiheesta. Iltapaivalla menin sitten jalkaklinikalle, jossa kay diabeetikot jalkahoidossa. Niille kun tulee helposti painehaavoja jalkoihin eika ne parannu helposti huonon verenkierron takia. Tytot sit sellasilla kirurgin veitsilla rapsutteli niita haavoja, etta paranisivat nopeemmin. Useimmiten nailla potilailla on hermot vaurioitunu jaloista, niin ne ei tunne mitaan eli niita saa sit vahan veistella niiden jalkoja.
Minna on hemodialyysi klinikkalla ja siella se on lahinna seuraamista.
Toiden jalkeen kaytiin kaupassa. Tyttojen lempipuuhaa!!
Ilta ruoaks tehtiin spagettia ja jauhelihakastiketta.

Tot: 0.165s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb