Eläimiä metsästämässä

Published: May 27th 2006

Tänään oli sitten vuorossa Featherdale wildlife park. Otettiin juna Blacktowniin ja sieltä sitten bussi. Se oli tosi kiva paikka. Siellä oli paljon koalia ja kenguruita sekä wallabeta. Oli siellä muitakin eläimiä, mut ne oli ihanimmat ja niitä sai silitellä ja koskee sekä ottaa ilmaseks kuvia niiden kaa. Koalat oli aika väsyneitä, mutta oli siellä pari hereilläkin. Koalat oli niin ihanan pehmeitä ja samoin kengurut. Toiset oli tosi kuvauksellisia ja toiset lähti karkuun. Kierreltiin koko paikka parissa tunnissa läpi, ku se oli aika pieni paikka kuitenki. Mutta tykättiin siitä enemmän ku oikeesta eläintarhasta. Sit ku oltiin lähdössä pois, niin siinä pihalla oli 6kk vanha wallabe ja sitä sai pitää sylissä. Se oli tosi rauhallinen ja nukku meidän sylissä. Siliteltiin sitä ja se mies joka sitä wallabeta katto kerto meille wallabeista. Ne on kengurulle sukua ja hieman pienempiä. Ne nukkuu päivisin ja pitää hirveetä meteliä, ku aurinko nousee. Se mies vertas niitä teineihin.
Oli todella mukava päivä ja suuri kiitos kuuluu meidän mummulle!!!

Tot: 0.103s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0658s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb