Blogs from Glade Spring, Virginia, United States, North America

Although today was a scheduled day off, I decided to move up the road a bit. I did a thirteen mile easy spin, in pouring rain, up to Glade Springs and checked into a Comfort Suite. Coincidentally there was s Historic Mansion sitting next to my Hotel called the Nickerson Snead House Museum. The original home was a log cabin built in the 1700’s and later turned into a Mansion about 1835. It was used as a makeshift Civil War Hospital and Morgue. I entered it and felt immediately unwelcome by the staring group near the entrance. There were Paranormal research books, burning incense,electronic instruments and video cameras in view. I’m guessing they were ghostbusters!. Apparently they were readying themselves for a Seance or something like that and I wasn’t invited. I exited and looked up ... read more
Thirteen miles in the rain.
Haunted Mansion
Beards are in fashion here.

Start: Wythwville Ziel: Glade Spring Tageskilometer: 69.1 Höchstgeschwindigkeit: 60.1 Gesamtkilometer: 811.1 Gestern hatten wir noch bei schönstem Wetter unser Zelt im Park aufgestellt und waren alleine. Am Abend kamen dann noch zwei Amerikanerinnen (Schwestern) welche wir schon mal überholt hatten. Sie stellten ihre Zelte unter dem Unterstand auf da heftige Gewitter mit Stürmen und Überflutungen prognostiziert wurden. Wir liessen jedoch unser Zelt wo es war. Später kam dann noch ein junger Mann aus Sacramento hinzu der sein Nachtlager auch unter dem Schutz aufschlug. In der Nacht kam dann der heftige Wind und Regen mit aller Wucht. Wir wussten nicht, ob wir weiterfahren oder eine Nacht länger bleiben sollen. Die anderen Biker blieben, da sie bei diesem Wetter nicht fahren wollten. Später kamen dann noch in voller Montur Phil und Linda da... read more
Phillip und Linda Cardinal
Schutz gegen beissende Hunde
Yeah, beim schützende Motel angelangt

Tot: 0.051s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0176s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1022.3kb