En bra anledning till att jaga efter bollar och se fånig ut.


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon
September 8th 2011
Published: September 8th 2011
Edit Blog Post

Idag är det varmt. Egentligen vill jag påpeka att det är fullkomligt omänskligt varmt och ingen person borde röra sig om inte på liv och död.

Mark skulle öva sig på att slå på bollar med ett softballträ och jag fick vara bollkalle, a.k.a. "person som springer efter bollar som en galning och förhoppningsvis tycker att det är allmänt kul" vilket var en bra beskrivning av mig.

De första bollarna höll sig längs med marken, sedan fick Mark till några riktiga praktslag (och han siktade på mitt huvud) innan vi insåg att trän är elaka saker om man inte har handskar.

Jag känner mig mycket, mycket lycklig. Jag fick jaga bollar en stund 😊

Advertisement



Tot: 0.156s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0867s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb