Rodeo... och så vidare.


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon
September 7th 2011
Published: September 7th 2011
Edit Blog Post

Vi gick på rodeo i Philomath, "The Philomath Frolic and Rodeo". Det var mäktigt och fantastiskt att se människa och häst samarbeta, känna atmosfären och förväntan bland åskådarna och att sitta på spänn och hoppas att personen som red på en enorm tjur skulle klara sig med hälsan i behåll. Jag hade ett par hundra foton så ni får se ett urval, de som jag är mest nöjd med 😊

Självklart finns det ungefär femhundra bilder till från andra äventyr men jag känner att jag vill spara dem till andra inlägg.

Min situation i korthet: Jag är lycklig och det är jättevarmt i Oregon just nu.


Additional photos below
Photos: 29, Displayed: 22


Advertisement



Tot: 0.124s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb