ARA GAZI NEWYORK

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ISTANBUL-NEWYORK

Geo: 40.7528, -73.9853

GÜN 1 Günlerden Pazartesi
İ
stanbul-Newyork uçuşu yaklaşık 10 saat sürüyor.ABD ne girişi JFK havaalanından yapıyoruz .
John F.Kennedy uluslararası hava limanı N.York'un güneydoğusunda Queens County de yer alır.Aşağı Manhattan a 19 km mesafededir.Bu aşağı Manhattan'ı çok sevdim.Benim gibi aşağı -yukarı ayırımının çok yapıldığı bir ülkeden gelirsen keyifleniyorsun.Yukarı Ayrancı,
aşağı Manhattan vs vs ..
Bu havalimanı 2009 da 46 milyon yolcuya ulaşmış oldukça işlek ve kalabalık bir liman .Dünyanın 12 ci en kalabalık havalimanı oluyor.
Newyork ta ayrıca Newark ve LaGuardia havalimanları var.
Giriş işlemlerimiz hızlı oldu.Ben 11 eylül olaylarından sonra daha bir iştiyak bekliyordum.Eski girişlere oranla fazla bir değişiklik yok .Bu havalimanında en sevdiğim konu girişin amerikalılar ve diğerleri diye ayrılması.O avrupalıların "diğerleri" kuyruğunda yüzlerini seyretmek en büyük keyfim.Ben hayatım boyunca ülkem hariç her yerde "diğerleri" kuyruğunda bekledim bana pek koymaz ama O Avrupalıların kıvranmalarını ve yakınmalarını görünce garip keyifler alıyorum.Biliyorum züğürt tesellisi ama olsun.
İşlemleri bitirip Las Vegas uçağımızı beklemeğe başladık.Buradan Las Vegas 'a Delta ile uçuyoruz.

Tot: 0.416s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.2367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb