New York #1


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
September 19th 2010
Published: September 19th 2010
Edit Blog Post

Mijn Lieverds,

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve cadeautjes en kaartjes! Dit maakte het nog moeilijker om jullie te verlaten…
Maar daar ben ik dan! New York! Het is hier echt onwerkelijk gaaf!

Maandag avond kwamen we om een uurtje of 4 aan op het JFK, toen zonder problemen de douane doorgekomen om vervolgens in een illegale geblindeerde taxi met 4 anderen naar Manhattan te worden gereden (de rij voor de ‘ yellow cabs’ was nogal groot).

Toen kwamen wij aan bij ons ‘eerste appartementje’ , Central Park west 12, 68 St. Oja, aan Central Park! Jammer dat wij hier niet langer kunnen blijven want hier kan ik wel aan wennen..

Terwijl ik dit bericht schrijf is het kwart voor 9 ’s ochtends, Mariel en ik liggen op bed M&M’s te eten (nee Dima, ik wordt niet dik) om zo meteen weer druk naar een appartement op zoek te gaan, aangezien we zondag met onze koffers van 32 kilo op straat staan.

Ik hoop van het weekend goed nieuws te hebben!

Hou van jullie en ik schrijf jullie snel!


Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb