New York

North America » United States » New York » New York » Manhattan
July 11th 2009
Published: July 12th 2009

Ettersom vi var ganske så sliten etter reisen i går sovnet vi allerede klokken 21, så når klokken var bli 07.00 i dag var vi klare som noen egg for å starte dagen.
Vi spiste en enkel frokost på et gatehjørne før vi skulle avgårde med sightsing bussene i dag også. Planen i dag var å hoppe på og av bussene slik at vi fikk oppleve de forskjellige plassene på egenhånd. Men dette viste seg ganske så fort å ikke bli så lett som vi først hadde tenkt. De bussene vi hadde bestilt billetter med hadde plutselig bare 2busser og vi brukte nærmere 2timer (unødvendig og bortkastet tid) bare på å vente på de dumme bussene, vi bestemte oss derfor for å kjøpe billetter med et annet firma, der vi i tillegg til bussturene også fikk en båttur ut for å se på frihetsgudinnen. Turen gikk gjennom hudsen river og var en flott opplevelse og tur.

Senere hadde vi en tur med de nye sightseeing bussene rundt central park og harlem (som er et utkantstrøk av Manhatten, litt som et ghetto strøk rett og slett). Etter dette gikk vi opp til Times Square og spiste middag på Fridays😊

Vi har hatt en innholdsrik og artig dag, tiden flyyyr.. Og vi koser oss masse masse 😉) New York er svært, gedigent, ekstremt .. ja alt på en gang, her kryr av biler, guletaxi (seriiiøst så er hver andre bil en taxi) og en hel haug med mennesker over alt.

Klemmer fra oss her nede 😉

12th July 2009

Heeeey ;)
Heisannn ;) Så utrolig kult at vi her hjemme kan se hvor fint dere har det der borte ;) Ønsker dere en go ferie, og gler meg til å lese mer fra dere ;) Klem

Tot: 0.119s; Tpl: 0.015s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0861s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb