Blogs from High Falls, New York, United States, North America

North America » United States » New York » High Falls July 13th 2010

Farvel til touren Så blev det tid til at sige farvel til at køre hver dag - vi rejste fra Syracuse efter en stor morgenmad på hotellet. Byen Syracuse kan ikke anbefales, men hotellet der ligger i en bedre del af byen kan varmt anbefales. Vi har mens vi har kørt rundt prøvet flg. hotellet; Holiday Inn Express, Four Points by Sheraton, Best Western og endelig Hilton Garden Inn. Både Best Western og Hilton var rigtig gode, så det vil nok være dem vi vil prøve at gå efter en anden gang. Vi kørte fra Syracuse efter vi havde provianteret kl. 11:00 og efter en lang køretur trillede vi ind i indkørslen hos Sandy & Nate kl. 14:30 kun ½ time efter vi havde sagt vi ville være der. Vi spiste lidt frokost og snakkede. The ... read more
USA 6 002
USA 6 003
USA 6 004

Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 17; dbt: 0.0131s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 991.9kb