Dagen hvor børnene lærte at sige NO!

North America » United States » Michigan » Muskegon
June 29th 2010
Published: July 7th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Fjolleri med Dave 12 secs
2: Mere fjolleri 16 secs
Næste morgen kom Dave næsten til den aftalte tid og vi kørte alle sammen i Daves lille bil ud til Dave og Pegs hus. Vi mødte Hannah, student nr. 21. og vi fik engelig set Dave og Pegs nye hus. Og ikke mindst mødte vi deres to meget livlige hunde. De er ikke alene livlige, de får også lov til lige hvad de har lyst til og de lytter slet ikke efter deres ”mor” og ”far”. Ungerne blev lidt bange for de to livlige hunde: Cal og Rick. Ungerne lærte lynhurtigt at sige NO til dem ... ikke at det virkede på hundene men så kunne de voksne hjælpe dem 😊.

Huset er bygget efter Dave og Pegs ønsker og selvom det ligger lige ned til Lake Michigan, så er det svært ikke at ignorere vandfiltrationsområdet der ligger i mellem huset og søen. Huset er i tre etager; nederste etage, kælderen, indeholder et gæsteværelse til deres udvekslingsstudent og hvem de nu ellers får på besøg. Der er også et badeværelse og et lille værelse til at se fjernsyn i. Stueetagen er nærmest et stort lokale der indeholder køkken, spisestue og stue. Der er udgang til en fantastisk terrasse med udsigt over søen. Der er også et kontor og et badeværelse.

Dagen startede med morgenmad, Peg kom først efter vi havde spist morgenmad og derefter kørte vi en tur så både børn og hunde kunne få en lur. Det endte med at blive en ret lang tur, hvor vi først kørte lidt rundt i Muskegon, besøgte det lokale Farmers Market, derefter ”The Cheese Lady” (ja, det er en dame der sælger ost). Derefter gik turen til North Muskegon, hvor vi så et vinter sports område og gik langs kanalen på den anden side af kanalen.

Til sidst kørte vi op til Whitehall for at spise frokost - vi spiste på Dogs & Suds - en traditionel amerikansk drive-in restaurant som man kun ser i film som Flintstones og Biler! Vi spiste burgere og hot-dogs, men sagde nej tak til root beer. Derefter kørte vi ud til Duck Lake som ligger ud til Lake Michigan. Det var hundekoldt, men vi tilbragte lidt over en time på stranden, hvor ungerne løb rundt på stranden og vi prøvede at få ungerne til ikke at gå ud i vandet.

Da vi var blevet tilpas kolde, kørte vi hjem til Muskegon, hvor Dave og Peg lavede middag som vi spiste ude på terrassen.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb