Første dag i Muskegon

North America » United States » Michigan » Muskegon
June 28th 2010
Published: July 7th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Badetid 18 secs
Stik mod al forventning sov vi længe - dvs. indtil kl. 7. Vi var lidt vågne ved 4 tiden men alle faldt i søvn igen. Vi håber at den gode start vil fortsætte, så vi ikke får problemer med at sove om natten. I dag har vi taget det roligt - vi har været på en legeplads. Det var planen at vi bagefter tog på stranden, men det var stadig lidt køligt så vi tog en lille sightseeing tur først - meget har forandret sig i Muskegon, men nogen ting kunne jeg da genkende. Det er godt at være tilbage. På vej tilbage til stranden kørte vi forbi Dave og Peg - men de var ikke hjemme. Det er planen at vi skal være sammen med dem i morgen, så vi efterlod en besked om at de skulle ringe til Amber.

Derefter tog vi på stranden - selvom vandet var koldt, så havde børnene ingen problemer med at komme i vandet. Der blev leget med de sandting som Amber havde købt og vi har nu sand allevegne. Derefter gik turen til Meijers for at købe lidt ting til frokost og alle var ved at være sultne.

I aften skal vi ud og spise pizza med Ambers forældre og i morgen skal vi som sagt være sammen med Dave og Peg … hvis vi får fat på dem.

Dave ringede 10 min. inden vi skulle ud og spise og vi aftalte at han kom og hentede os næste morgen til morgenmad. Derefter stod det på Pizza med Amber,Sandy og Gerry startede ok, men efter vi havde ventet på maden i 5 min. gik Alexander kold. Han faldt rent faktisk i søvn på skødet af Jan. Men han vågnede da maden kom og nåede at spise 5 stykker pizza inden han gav op.

Billeder får I når der er en bedre internetforbindelse.

Tot: 0.11s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb