New York til Cape Cod

Published: July 24th 2011

Vi bestemte os for at forlade New York og tage ud til vandet på østkysten, da der var over 40 grader i NY. Dog skulle vi lige forbi Hollister og Urban Outfitters inden vi forlod the Big Apple. Hollister blev droppet, da der var lang kø ud på gaden, men Nikolaj var heldig at få sin længe ønskede Obey kasket i Urban Outfitters. Vi ville til Cape Cod for at tilbringe et par dage ved kysten med surfing. Derefter gik turen ellers mod Cape Cod, hvor vi startede med at køre hele vejen op igennem Manhattan. Vi kom bla igennem Harlem. Hele dagen gik med at køre langs kysten til Cape Cod. Vi spiste frokost i Greenwich undervejs, hvor vi på et fjernsyn så den frygtelige tragedie i Norge. Vi måtte lige kigge en ekstra gang for at se om vi havde forstået det rigtigt. Aftensmaden blev på vores farvorit Applebee's ved New Bedford. Deres steaks og tigerrejer er bare perfekt. Vi fandt et motel (Granville Motel) hen på aftenen. Et værelse tilbage. Men sikke en bet! Det er dog det værste vi har prøvet. Der var møgbeskidt, aircondition virkede ikke ordentligt og sengene kunne godt trænge til at blive skiftet. Og det var ikke billigt. Men hvad - vi skulle kun sove, der en nat og så videre næste morgen ud på Cape Cod. Det var dog umuligeligt at falde i søvn, da der bare var så varmt på værelset. Det var lige før, at Hanne ville sove i bilen, da Nikolaj så kakkelakker på toilettet.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb