Hawaii day 7


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Oahu » Kailua
February 6th 2013
Published: February 7th 2013
Edit Blog Post

Turen til Kailua v.2

Denne gang var jeg en kende mere forberedt! og fik taget den rigtige bus og fik stået af det rigtige sted, busturen fra Ala Moana til Kailua er stadig en smuk tur og klart en der kan anbefales.

Jeg blev hentet af min ven Armand, han havde en aftale, så jeg chillede indtil han var færdig, derefter tog vi hjem til ham og talte om løst og fast. hvis jeg troede at Hawaii var nede i tempo, så var han lige et hak under, det overreskede, men gjorde absolut ikke noget. Det var sjovt at møde en som man har chattet med i over et år og så endelig stå ansigt til ansigt.

Vi to ned og fik aftensmad og øl på en sportsbar som hedder "the shcak" ganske hyggeligt sted og klart et besøg værd hvis man er i Kailua.

efter maden købte vi nogle øl og tog igen hjem til ham, hvor vi igen sad og talte og chillede. Vi tog ned til bussen og sad på den forkerte side, da den ankom.. halvfuld halsede jeg over vejen og nået lige, at banke på ruden, så han stoppede bussen og jeg kom hjem i god behold 😊

Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0668s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb