Back in Miami!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
January 14th 2013
Published: January 14th 2013
Edit Blog Post

Hoi iedereen! Ik weet dat het super megalang geleden is dat ik nog een blog geschreven heb, maar dat komt natuurlijk omdat ik drie weken naar huis gegaan ben. Toen heb ik (bijna) iedereen teruggezien die mijn blog aan het volgen was, dus was er niet echt nood om er één te schrijven. Nu, exact een maand na mijn vertrek naar België, is er ondertussen genoeg gebeurd om opnieuw een blog op papier (of op het scherm) te zetten.

Ik zal eerst nog even de laatste dagen in Miami samenvatten. Ik heb mijn verjaardag gevierd, zowel op skype met familie en vrienden als met mijn vrienden in Miami. Het was heel spannend om de gearriveerde enveloppen en pakketjes te openen!

Na mijn verjaardag waren er nog de examens, die zeer vlotjes gingen. De meeste 'examens' bestonden uit het vertonen van filmpjes voor de hele klas. Ik kreeg goede commentaar en natuurlijk ook enkele opmerkingen. Al bij al viel de examenperiode goed mee, het meeste werk gebeurt tijdens het semester uiteraard!

Ook mijn punten vielen goed mee, zoals ik enkele weken later kon ontdekken. Ik had voor elk vak een A, wat het maximum is. Joepie!

De thuiskomst was superplezant! Iedereen die ik gemist had terugzien en een knuffel geven was nog een beter gevoel dan ik verwacht had! Mijn familie, vrienden, bakkerscollega's, babysitkids, kinepoliscollega's, ... ik had iedereen superhard gemist en ze terugzien was gewoonweg fantastisch! Ik had lang getwijfeld of het het wel waard zou zijn om kerst en nieuwjaar thuis te vieren, maar daar heb ik nu geen twijfel meer over. Het was het meer dan waard!

Meer ga ik niet schrijven over mijn tijd in België, omdat de bloglezers er zelf bij waren. 😊

Ondertussen ben ik weer al bijna een week terug in Miami (de tijd vliegt enorm snel!) en iedereen hier terugzien was ook super! Reina is gegroeid maar nog altijd even schattig! Ik ben ook meteen terug gaan babysitten bij Amber, en het hele gezin genoot van de Belgische chocolade die ik voor hen bij had. Maar op mijn allereerste dag hier heb ik vooral genoten van de zon. Het was zalig, om na drie weken in de kou opnieuw de zon op mijn huid te voelen. Ik ben naast het zwembad gaan liggen met een boek en koele limonade en heb gewoon genoten van de vitamine D die door mijn poriën geabsorbeerd werd... Hmmm, zalig!

Morgen beginnen de lessen terug, en dan zal mijn Miami-leventje weer zijn normale gangetje gaan. Ik zal ongetwijfdeld gauw weer vanalles meemaken, zodat ik een nieuwe blog kan schrijven. Tot dan!

Advertisement



Tot: 0.229s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0637s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb