Bloggen om Familien Hjul Andersens rejse til USA.

North America » United States » Florida » Miami
May 7th 2012
Published: May 7th 2012

I lufthavnenI lufthavnenI lufthavnen

Bedstemor tager sig af to trætte børn.
Bloggen her skrives på en billig bærbar computer fra Refurb. Se flere billige computere her: www.refurb.dk - seo-fjolset :-)

Torsdag d. 3. maj tog vi afsted.Turen gik over al forventning med to børn, der var forventningsfulde og spændte. Men en lang rejsedag, det var det og vi var alle meget trætte, da vi ankom til sengen på hotellet i Miami, Florida, USA, verden, næsten 24 timer efter afrejse.

De første par dage er gået med at vende døgnet rundt, afprøve poolen, stranden og den dejlige morgenmads-buffet. Børnene er blevet udstyret med dykkerbriller, Laurits har lært at hoppe fra poolens kant og Johanne "svømmer selv" med hjælp fra én af os. Ulrik nyder at køre vores lejede Chrystler rundt i Miami's gader, mens undertegnede øver den logiske sans ved at gennemskue kortene.

I dag søndag kørte vi sydpå til nationalparken Everglades, hvor vi så alligatorer i fri natur, var på sightseeing i en buggy-bus i mangroveskov, samt med airboat ude på sumpen og nærstudere alligatorer.(Ved sidste attraktion blev pigerne dog på land og snakkede med en sovende kæmpeskildpadde og et hoppende egern :-))
Se mere om Billie-Swamp-Safari her: http://www.billieswamp.com/

Bagagen er fundetBagagen er fundet
Bagagen er fundet

Noget skulle der til, for at holde børnene beskæftiget.
Trætte børn ved ankomstTrætte børn ved ankomst
Trætte børn ved ankomst

Selv Laurits, som aldrig sover måtte overgive sig.
MiamiMiami
Miami

Fra den næsten nye Chystler (8000km)
AlligatorAlligator
Alligator

Ja - den er ikke tydelig, men ikke desto mindre er det en alligator, set fra vejen i fri natur...
Lille gatorLille gator
Lille gator

Johanne rør ved en lille alligator ved Billies-swamp-safari.

7,4 L Chevy, Fleetwood Tioga Arrow

Tot: 0.109s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0683s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb