Remoulade


Advertisement
Published: February 24th 2009
Edit Blog Post

Åh, jeg kunne godt bruge noget remoulade! Har virkelig cravet efter det, efter jeg så en dejlig pose fiskefileter ligge og kigge på mig ovre i Wholefoods. Har også haft lyst til makrel i tomat - eller måske bare generelt mad der ikke gør ondt i hjertet, når man spiser det (Nadja og jeg var på MacDonald's for første i gang herovre i torsdags - og så valgte vi at se Supersize Me om aftenen) Men tilbage til remouladen! Kan jeg ikke lokke nogle af jer til at hugge nogle af de der miniposer man kan få på velassorterede grillbarer og putte dem i et brev?? Pretty please...?
Nå man skal vel også berette lidt om hvad der sker... Har lavet lidt af hvert her på det sidste. Lidt sightseeing, lidt barer, lidt hygge...og nå ja, lidt skole også. P.S. jeg har vist fået det til at lyde som om skolegang herovre et et stykke kage. Det er det ikke, jeg er bare doven. Og mega screwed til eksamenerne, forresten.
Nå, Nadja og jeg drog på vores første US roadtrip i fredags. Destination: Shippensburg, Pennsylvania. Vi var blevet lovet vilde keg parties, billig shopping og Amish folk, så der var lagt op til en fantastisk tur! Den startede knap så heldigt, da firmaet vi havde lejet bil hos var en time forsinket og pludselig ville have 100$ mere end den pris vi havde fået oplyst på nettet. Forsikring og sådan noget crap... Men da jeg har været på Hjallerup Marked mere end én gang, begyndte jeg at brokke mig, for det ville jeg sgu ikke finde mig i. Og da de havde sat prisen ned en gang, slog jeg over i hundeøjne taktikken og fortalte hjerteskærende at vi var studerende og vi ikke havde råd til sådan en dyr bil. Og øhm... ved ikke lige hvordan det skete, men pludselig havde vi fået prisen ned på under det, den var på nettet. Sweet as! tænkte vi og holdt masken helt til vi kom ud til bilen, hvor vi grinede til vi nåede interstate highway I-20 (det var lang tid).
Vi ankom til Ship, fik en mindre rundvisning af deres kæmpe campus, en tur i Wal-Mart (hvor en skuffet Rikke ikke så nogle Amish folk) og dernæst til house party i bedste 90210 stil. Bare med mindre attraktive mennesker. Men de var nu søde, deres venner - og alle de stive piger "fucking loved" os, så det var jo dejligt....
Tidligt op næste dag og på outlet shopping i noget der mindede om Disneyland (ikke kun priserne, men også selve butikkernes udseende!) tilbage og forbi Wal-Mart igen, hvor Nadja og jeg havde udset os en herrebillig frisør. Vi købte også lidt proviant til hjemturen og DER i kassekøen ser jeg hende: En ægte Amish kvinde med kyse og alt det der lir. Nu var min tur lissom fuldendt! Om aftenen drog vi til keg party (i samme lejlighed som dagen før) og på det lokale disko igen igen.
Søndag blev der hygge-nygget og bagt fastelavnsboller med creme og chokoladeglasur og det hele og set x-factor, inden vi vendte snuden mod gode gamle DC igen.
Her til morges orkede jeg slet ikke at skulle tilbage til skolen, men det hjalp så en hel del da jeg mødte nogle af vennerne, der fortalte at de havde savnet mig - efter en weekend...Nårh!



Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb