Yosemite to LA

North America » United States » California
July 28th 2015
Published: July 28th 2015

Door omstandigheden ( geen internet, gsm in meer gegleden enz.) een samenvatting van enkele dagen. De dagen in Yosemite waren top. De vallei is adembenemend maar superdruk. Hoger in de bergen was het ook supermooi en een stuk kalmer. We hebben een paar lange en lastige tochten gemaakt. Cathedral lake, 4mile track, sentinal dome, upper en lower falls, yosemite point..... 1000m stijgen in 5miles was meer dan steil genoeg. Recht blijven in de afdaling bleek soms wat te moeilijk. Na Yosemite deden we snelbezoekjes aan kingscanyon en de giant sequoia. Mooi maar meer van hetzelfde. Op weg naar LA aten we in een hooters. Beete teleurstellend. Vooe LA nog gestopt bij six flags magic mountain. Super! De meest spectacular coasters ter wereld konden we niet overslaan. Daarna nog eens een douche in een hostel en strax zien we wel weer.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb