San Francisco International, Californien, onsdag den 5. oktober 2016, kl. 15.20.

Published: October 5th 2016

Stod tidligt op efter en nat, hvor jeg havde nogle forfærdelige kramper i mine ben og gik en tur hen til en nærliggende park – Jefferson Park. Solen skinnede fra en skyfri himmel endnu en gang og der var en masse fugle, papegøjer, kolibrier, vandredrosler med mere. Her gik jeg en halvanden times tid. Karen og Kurt var kommet op og vi gav os god tid med morgenmaden og med at få pakket ned og smidt ud af alt det vi ikke skulle have med. Vi skulle først være checket ud kl. 12, så vi gik en tur, de ville gerne se parken, nu var der ikke så mange fugle igen, men kolibrier fes omkring i rasende fart. Vi gik så ned i byen for at få en kop kaffe, men det var lettere sagt end gjort, det lykkedes dog.

Vi checkede ud fra hotellet, de bestilte en taxa til os og det tog ikke så lang tid igen, selv om vi skulle belave os på ventetid, fordi der var en kongres i byen med 17.500 deltagere. 3 kvarter senere var vi i lufthavnen, fik skrevet bagagesedler og boarding pass ud, men måtte vente en time på at kunne droppe bagagen. Security check var som sædvankig, af med sko og bælte og alt, hvad man havde i lommerne. Karen blev tjekket på kryds og tværs, Kurt havde glem at tage en ipad ud så hans taske blev gennemgået, m,en vi kom da igennem. Nu sidder vi og drikker øl for at få tiden til at gå inden vi kan komme ombord 16:55.

Tak for denne gang, nu er vi hjemme om ca. 15 timer, vi ses.

Tot: 0.145s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb