July 19 redwood national park

Published: July 20th 2015

Vandaag hebben we gewandeld. 28 km. Daarmee is het eigenlijk gezegd. Voor de geinteressseeeerden het was in de wouden waar jurasic park gefilmd is. Super oude en grote bomen. Nog meer varens. Watervalletjes en nog meer dingen waarvan je enkel kon genieten als je stilstaat. Het pad bestond uit wortels en keien die constant je aandacht eisen. We wandelden helemaal tot aan het strand, waar we onze voetzolen verbrandden aan het hete zwarte zand. Het was ook oppassen voor de grote Elk (herten), die we jammergenoeg niet te zien kregen. Hoedanook spectaculaire wandeltocht waarna we spectaculair moe waren. Camping gezocht want een douche kondenen we alledrie gebruiken. Twas zo een. Trailer camping met een tent waarin zon gekke misvieringen gedaan worden, dikke americans in golfkarretjes en oude hippies die ons vertelden over hun marihuanna teelt van weleer. Schitterend. Wat volgt is twee dagen zuidoostwaarts rijden naar YOSEMITE NATIONAL PARK WHOOP WHOOP ! PEACE OUT

Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.05s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb