Antelope Canyon verslag.

North America » United States » Arizona » Page
November 19th 2008
Published: November 19th 2008

We zijn net terug van Antelope, bedekt met een goeie laag rood stof. Maar het was de moeite, een heel schoon natuurverschijnsel. We kregen de toeristische route te zien, ik denk dat de "photogapher's tour" misschien nog mooier is.
Ze raadden ons aan om zonder flits te fotograferen, wat we aanvankelijk ook gedaan hebben maar in het duister viel dat toch allemaal niet zo goed mee. In het terugkeren heb ik dan toch nkele foto's genomen met flits. Het was nog vroeg 's morgen en bijkbaar niet het ideale moment om foto's te nemen. Ik zou zeggen oordeel zelf.
Momenteel maken we ons klaar om naar Vegas te vertrekken, het is nogeen kleine zes uurtjes rijden zonder stops. We gaan en stuk route 66 afrijden als eht goed gaat.
Horseshoe bend is een bocht in de colorado rivier heir even verderop,misschien dat we daar nog halt houden. De Navajobridge ligt hier ook in de buurt maar niet op ons pad geloof ik...

Antelope Canyon.

De aftekeningen zijn van afgelopen water dat zch mengt met de kristallen in de rotswand.
Antelope Canyon.

"The Lion's Head". Zoek de leeuwekop!
Antelope Canyon.

Op de truck. De zon begint weer fel te schijen. Er hangt nog steeds geen enkele wolk boven Navajoland, behalve enkele rooksignalen.

20th November 2008

ook
wij gaan ok eens tijd en geld moeten vrijmaken om al dat moois te bewonderen ter plaatse.
24th November 2008

Inderdaad.
Ik zou het zeker eens overwegen. Wij liggen aan een totaal van ongeveer €2000 de kop... dus vroeg boeken en ge kunt goedkoop gedind zijn. Alleen opleteen in Nevada, alles is er spotgoedkoop, maar ze trommelen uw geld wel af aan fooien, gokmachines en andere kleine fratsen. Ze wringen zelfs de penny ($0.01) uit uw zakken als ze even kunnen.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0542s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb