Foto update!


Advertisement
Published: May 6th 2011
Edit Blog Post

Horny toad!Horny toad!Horny toad!

Mijn gehoornde vriendje
Greetings from Green Valley! Vandaag verhuisd van mijn lonely mountain in Elgin naar the Inn at San Ignacio in Green Valley. Hier zowaar bereik met gsm, draadloos internet dat altijd werkt, een zwembad, en last but not least, mensen :-P

Gisteren bij Steve geweest, zeer interessante en leuke middag gehad. Rasa's Song opgenomen en een geweldig geluidsexperiment gedaan! Vanmiddag geluncht met Nancy en Lauren en toen vertrokken uit Elgin. Raar, maar ook goed, het is tijd om van de berg af te komen (OMG, did I just sound like Moses?) :-) Morgen starten we bij Linda, erg veel zin in! Voor nu alleen even een foto-update, ook met foto's die bij eerdere verslagen horen.


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement

RatelslangRatelslang
Ratelslang

Mijn ratelende vriendje
R.I.P...R.I.P...
R.I.P...

Beetje lugubere foto, maar ik wilde zijn tekening graag op de foto hebben zodat ik kon checken wat voor een het was. Arme slang...
Fire on Highway 83Fire on Highway 83
Fire on Highway 83

Dit is ruim twee weken geleden
Smokey...Smokey...
Smokey...

Deze is van vorige week denk ik. Aan vorige foto's kun je zien hoe helder het hier normaal is, en hoeveel rook er dus hing. Kwam allemaal van de grote brand bij Nogales (die nog steeds brandt, ben er vandaag langs gekomen)...
And again...And again...
And again...

Deze is van afgelopen maandag, genomen vanaf de weg die langs Shelley en Nancy loopt.
Oei, ik groei!Oei, ik groei!
Oei, ik groei!

Letterlijk in één nacht gegroeid, deze knop.
Radical round pen!Radical round pen!
Radical round pen!

Op Serena, na een paar rondjes galop in totale vrijheid (geen hoofdstel, geen halsring) <3
Uitzicht Uitzicht
Uitzicht

Vanaf de weg voor Steve's studio in Rio Rico. In the middle of nowhere!
Nog uitzichtNog uitzicht
Nog uitzicht

Andere kant op :-)
CalvinCalvin
Calvin

Nieuw paard, beetje suffe foto maar dat is eigenlijk wel goed want hij was zooooo nerveus... En zooo braaf!
En nuEn nu
En nu

Dus dit :-)


Tot: 0.091s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb