teknososk, palmak kozott


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Yucatán
August 14th 2012
Published: August 14th 2012
Edit Blog Post

sziasztok



ok minden, csak az nem h 19en menni kell haza es itt kell hagyni az edenkertet.. de mindne jo veegt er egyszer. ide TUTI jovok meg ... haha:-)))

amugy leeht iden sem lesz IKEA ES BEDINGE.. haha ... na jo.. lesz... cz. gabin is sok mulik:-) vicceltem.. lesz-lesz. az is lesz.de ez a 40 ezres teloszamla nem hianyzott...

egyebkent csodakat elek meg.. tegnap egesz nap akamar-ban voltam, ahol egy palmafas strandon heveresztem masok tarsasagabana hotelbol es tengeri teknosokkle usztam . meg belejuk is kapaszkodtam mint a filmeken latni. hihetetlen jooo volt. annyira aranyosak. ja lattam tuskes rajat is!azt nyilvan nem akartam megsimogatni.. :-) de felulrol figyeltem. ugy nem volt veszelyes

ma egyedul voltam- de nem bantam. lehet hihetetlen de szeetem neha-ilyenkor rendezem a gondolataim, meg elvezem h csak sajat magam kell leviselni.. ujra elmentem a romokhoz, mert annyira tetrszettek. nem vittem kamerat, hiszen mar vannak rola fotoim. csak elveztem a sziklas partot a romokkal a hatyterben, ott napoztam furodtem kb 2h ig. aztan meg egy pillantas mindenre es irany a masik strand a romokon kivul. kozben bekaptam egy snack-et. hihetetlen szep volt ujra minden. estig ott voltam. most a varosban, netezni, meg kellett penzt kivennem.haha..

amugy talalkoztam magyarokkal a hostelben meg a romoknal. annyira nem az eseteim-de ez eddig mindig igy volt ha magyarookal talakoztam nagy ritkan.. biztosbennem van a hiba. de nem erdekel-annyi jo fej emberbe botlottam,es nagyon jo volt veluk lenni..

holnap indulok canciun-ba reegel. 2 napot leszek ott. aztan isla mujeres. egy masik edenkert!megyek mert utoljara delben ettem egy zacsi mogyorot...pusszantas, udv, gergocike

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0569s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb