merida, uxmal


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Yucatán » Merida
August 7th 2012
Published: August 7th 2012
Edit Blog Post

haliho

mar a harmadik estem lesz a mai meridaban. szoval,amiota nem irtam, azota is zajlik az elet korulottem. esgatyarohaszto meleg van, meg para.. ja- a hurrikan leeht elkerul minket es belize-re csap le.. azt mondjak egyebkent h nemveszelyes, inkabb csak egy vehemens zivatar, ami vagy 2 napig tart. na ezt viszont nem aakrom-2 napig mi afrancot kezdjekmagammal egy hostelben. aznap este amikor campeche-bol jelentkeztem, utana talalkoztamegy skotfiuval, meg utana azzalalengyel lannyal szofiaval,akivelmarbeszeltem, amikor paleque-be menet beragadtunk.. egyuttvacsoraztunkaztan iszogattunk..kicsit huzosra sikeredett a szamlam .. de800ft-ert mao-n nem lehet rak koktelt enni eloetelnek...

masnap 2 es fel oras buszut meridaba. utana ez az alomhotel kovetkezett uszomedencevel.itt minden szuper. a skot gyerekis itt szallt meg. amikor kipakoltam, csobbantam a medenceben, majd a varos. afoteren mexikoi tancosk roptak. megneztuk a skot gyerekkel. aztan kaja majd esti lubicklas nem csak sajt levunkben hanem a medenceben. isteni volt. es mindez 3700ft ejszakankent..

tegnap deleott maszkaltam a varosban, majd delutan uxmal, ujabb romok, szervezett tura idegenvezetovel. sz...rra aztunk. de volt nalamesokabat.. kb1 oran at esett, aztan kitisztult. a romok megtekintese utan vacsora-ilyet fogok nektek otthon sinalni amit ettem, de titok h mi-.. majd hang es fenyjatek a romoknal sotetedes utan. hat mint mondjak. semmi extra. de leeht h az is baj volt- h azegeszet spanyolul hadartak.. alig ertettem vmit.. ha lettvolna nalam utlevel, tudtamvolna egy forditogepet kolcsonozni. de igy sajnos nem... ez van... amugy azert rosszz eppen nme volt. es a fotok... ha meglatjatok oket...

jo keson ertunk vissza. aztan elemntunk tequilazni. a tobbiek soroztek igazabol.. ujra csatylakozott hozzank szofiaa lengyel lany.. ja igen, megint huszonevesek kozott voltam, mint a legidosebb.. NME EREZTEM..

most megyek mert vannak a varosban reszek, ahol meg nem voltam.persze elotte csobbanok egeyt a 38fokban.

pussz, udv, neeha irhattok am sms-t ... NEM FOGOK MEGSERTODNI HA IRTOK.. hasta luego,g

Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0615s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb