meg mindig oaxaca, de jooo ...


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Oaxaca » Oaxaca
July 28th 2012
Published: July 28th 2012
Edit Blog Post

sziasztok, jo reggelt!

lassan megyek fekudni, de elotte meg irok par sort..

szoval ma azert nem volt epp zokkeno mentes a kezdes.. miutan elindultunk a vizesesekhez, a busz lerobbant egy szerpentin kellos kozepen. az idvez probalt telefonalni h kuldjenek masik buszt, de nem volt terero.. pedig ugye az a fo, a terero...vegul felfele hegymenetben ment 3 km/t onnan tudod telefonalni.. vegul ket orat elvesztve tovabbaltunk. parunkat egy furgon vitt fel a vizesekhez .. onnan mar normalis legkondis buszokkal mentunk tovabb. ez volt a legszebb resze amugy a napnak, gyonyoru a taj.. majd latjatok akepeken... innen megint tovabb mitla/ba a romokhoz meg a templomhoz .. az idvez miutan rajott h nem csak spanyol ajkuak vannak abuszban, atvaltott angolra is.. DIJAZTAM.. allti meleg volt, most is az van, villamlott ejjel, de esonek nyoma sincs...vettem egy satyot magamnak h vedjem a fejem!

aztan az ebed kovetkezett/megint svedasztal.. isteni volt!meg kostoltam a molepoblano/t is, ami CSOKIS CHILLIS CSIRKE!editnek czirok gabinak, dorinak tuti izlett volna.. haha ... annyira amugy nekem sem.. de volt mit legelni az asztalokrol...

innen mescal uzem, meg szottes bemutato.annyira nem fogott meg... vegul a vilag legoregebb faja, egy ciprus.. 2000 eves.innen haza.

izgultam mert sa perui lanyokkal ugy volt h 9kor talalkozok. es elkestem volna.. de szerencsere vart toluk az email, h talalkozzunka cafe central/ban lent a varosban. igy is lett. furodtem, majd elemntem..ott talatamm oket, iszogattunk meg utana volt egy koncert//latin zene.. szuper volt. imadtam!aztan jottunk haza. holnap monte alban es egyebek..

tsok, puszi, udv

Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0629s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb