Megerkeztem! On the road again ..


Advertisement
Published: July 22nd 2012
Edit Blog Post

Szijjasztok!

na hol is kezdjem!az biztos'a repulest most egy idore megutaltam megint..12 ora egy csoben...a 7 ora utan ugz erzed megpusztulsz.. pedig minden tuti volt,kb mint egy elso osztalyu ettermben, olyan kiszolgalas meg jo filmek.megis..

egyebkent mindne siman ment. este 21h korul landoltunk aztan meg ujabb fel ora mig kiengedte3k minket a gepbol, majd meg fel ora mire a csomagjainkat at tudtuk venni. inne felgyorsultak az esemenyek.. itteni ido szerint ejfelkor mar agyban voltam.. ami reggel 7 orat jelent nektek.tehat 24 orat voltam talpon.

az idoeltolodas miatt viszont jol ki tudtam aludni magam. reggel beszelgettem par szobatarsammal/aztan reggeli es irany a varos.

szerencsere 3 percre lakom a katedralistol, meg a hires nemzeti palotatol. kozel van a maja osok altal epitett templom romja is/ott is voltam ma. vegul a biztonsagos reszen belul maradva *mindenutt rendorok* setaltam egyet elhagyva a foteret.

a szombat miatt az utcas tele volt emberekkel, de vegig biztonsagban ereztem maagm. elgge kaotikusnak tunt az egesz ahogz ez a rengeteg ember orditva tolongva hompolygott az utcakon.

hogy onmagam ne hazuttoljam meg/persze h mar beleekostoltam par meka etelbe.. utcai arosoktol vettem nagyon olcson/ott sutik az ember orra elott, tuti hogy friss es angyon finom!

este 5 utan ertem vissza a hostelbe. ahol jol erzem maagm.nagyon klassz a hely!holnpa elmegyek az ezustvarosba taxco/ba holnap utan meg teotihuacan/ba. mindketto szervezett tura/tehat ertem jonnek meg hazahoznak. nem volt kedvem busszal bummlizni.igy kicsit tobbb, de annyival kenyelmesebb is.

udv, pusz mindenkinek!

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb