Mexicocity

North America » Mexico » Distrito Federal » Mexico City
February 10th 2015
Published: February 10th 2015

On arrival to Mexicocity (MC) we took the metro (subway) from very near the airport 2 to our hostel ANYS . Our hostel is close to metro station Sevilla. In MC dominant transportation is the subway . In 8 days we stayed , we rarely used bus. The hostel manager is excellent man. He prepared where to visit each day with detailed recommendations. We mostly obey his plans and enjoyed the city. The Ch... Read Full Entry

Photos are below

Resting at the park

Entrance of the park

Antropology Museum
Chapultepec StreetChapultepec Street
Chapultepec Street

The green area in the middle of the street
Zoca RosaZoca Rosa
Zoca Rosa

Dinner at El Lugar del Mariachi Rest.
Zona RosaZona Rosa
Zona Rosa

El Lugar del Mariachi Rest.

10th February 2015

Tebrikler
Evvelce facebook'tan yayınlamış olduğunuz resimlerinizi Hidayetten gördüm bir türlü arayıp bulmak nasip olmamıştı. Bu sefer çok daha enteresan yerlere gidiyorsunuz tebrik ederim. Cancun'da Mercado 28'e uğrayıp hiç olmazsa bir bira için. Pek turistlerin gittiği yer değildir ama şansınız varsa iyi bir müzik dinlersiniz.
11th February 2015

Mercado 28
Kamil Bey, Mercado 28'e gittik. Keyifli bir yerdi. Cancun pahalı bir yer olduğu için çok yakınında Playa del Carmen'e geldik. Sizler buralardan ne zaman geçtiniz? Sevgiler - selamlar
19th February 2015

Cancun
Biz Cancun'a 2007 yılında gittik bir hafta kaldık Amerikadaki oğlumuzla birlikte. Carmen de Playa'ya gidip Cozumel adasına da geçtik adanın ilginç bir hikayesi var. Adada hiç kuş yok. Sebebi bir korsan filmi çekilirken aksesuar (!) olarak götürülen yılanlar. Flim bittikten sonra yılanları getiren taşeron yılanları adada salıverir. Bu gün adada çok yoğun olarak bir yılan kolonisi vardır ve kuşların yumurtalarını yer. Biz Chichen Itza ,Tulum, Coba ve yüzmek için Xelha'ya da gitmiştik. Bu mektup bilgisayarımda problem olduğu için açamamıştım geç oldu. Size daha güzel yerler görmeniz dileğiyle sağlıcakla gezin.

Kamil Bey, Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederiz. Selamlar

Tot: 0.12s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 58; dbt: 0.0888s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb