Finally moved! Second job! :)


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Ontario » Toronto
April 4th 2016
Published: April 4th 2016
Edit Blog Post

Tak jsem se v pátek večer konečně přestěhovala "do svého"! Mám konečně svůj pokoj a už můžu říct, že konečně žiju jako normální člověk v Torontu!😊

Je to super pocit, nepopsatelný! Moje známá Češka mě pomohla přestěhovat věci autem, takže super. Zaplatila jsem 1.nájem (poslední jsem platila hned 2. března, kdy jsem se šla podívat na pokoj), podepsala jsem s ní smlouvu, která je zatím na 4 měsíce, ale pak se automaticky prodlužuje. Jinak když se budu chtít odstěhovat, tak ji mám dát vědět měsíc dopředu. Předala mi klíče a bylo! Můj pokoj se nachází ve 2. patře se dvěma malými okýnky do ulice 😊 Mám to asi 5min na metro a 5min do Dufferin Mallu, kde je vše, co potřebuji - obchody, Dolorama, Wallmart, No Frills ... :-D Ano, a dnes jsem si právě v Doloramě koupila kanadskou vlajku a už mi visí na stěně 😉

Bydlím tu celkem s 6 lidmi, je to teda docela sranda, kord, když se máte dělit o koupelnu, ale tak přeci nejsem z cukru a tohle už třeba nikdy nezažiju :-D Někteří z nich jsou studenti, někteří již pracují.

Dneska nám tu skoro celý den sněžilo a v ČR skoro 20 stupňů, no trpěla jsem 😊 Už si strašně moc přeju jaro, to asi my všichni tady, protože Toronto na jaře a v létě je prý bomba!😊

Jinak my tu finanční rezerva klesá opravdu velmi rychle:-D Toronto je nejdražší město v Kanadě.. To jsem si zas něco vybrala. Mám asi zkrátka ráda výzvy ;-)

Co se týká mé druhé práce, svou první směnu jsem měla ve čtvrtek. Pracuji ve Fran´s Restaurant http://fransrestaurant.com/home a to mě teda baví! Nemám ráda nudné stání a vše načančané, radši pořád něco dělám. Tady je fajn, že vítám hosty, usazuju, dávám je na waiting list a zároveň debarasuju, prostírám na novo, leštím a balím příbory 😉 a to vše je tak v rychlém tempu, že mít u sebe iPhone (nemám kapsu), tak jisto jistě mám nachozeno moooc kroků😊 (díky aplikaci, která to počítá). Neustále sledujete který stůl se uvolnil, jdete pomoci servírkám, pak zas pokračujete v práci, pak vás zas přeruší příchod hostů atd atd. 😊 Dneska byl brunch a to byl mazec teda, fronta snad až ven😊 Platí tu v pay cheques, s tímto se tu setkávám poprvé.. vždy ve výplatní den dostanu šek a musím s ním do své banky, kdežto ve Steakhousu nám to posílají na účet (na základě direct deposit form, kterou jsem jim dala). Platí mi tu minimální sazbu na hodinu, ale mě to nevadí😉 Jsou tu milí lidé a je strašně fajn, že je tady uvolněná atmosféra, ne jako ve Steakhousu. Během pracovní doby můžeme pít co chceme - kafe, nestea.. a co je nejlepší - můžeme si objednat z jídelního lístku co chceme do 15 dolarů! Už třikrát jsem měla "Build your own omelette", vajíčka prostě miluju!😊

No jinak budu doufat, že už bude jenom lépe a mé finanční rezervy se pomalu budou dávat opět do normálu, že si začnu konečně i trochu užívat😊 Zatím jsem nebyla na žádné placené atrakci, už dost dávám za nájem, telefon, jízdné a hlavně jídlo😊

Chtěla jsem ještě zmínit, že je tu dost bedomovců, kteří tu žebrají. Většina z nich sedí venku na ulicích na takových těch fukarech, kde fouká teplý vzduch a tam žijí a fungují :D Mají tam spacáky, oblečení, věci a spí tam ve dne v noci. Dnes jsem šla po ulici a šíleně sněžilo a jeden si tam přes sebe hodil jen přehoz a byl v pohodě :-D

Co se týká lidí, kteří tu žijí, je to opravdu velký mix všech možných národností. Ale všichni jsou milí. V Praze se mi třeba nikdy nestalo, že by se cizí lidi mezi sebou začli v metru bavit, nebo jen tak na ulici. Tady je to takové nenucené, přátelské, vřelé. To mi je velmi sympatické😉

A tím bych to asi ukončila😊 Mám před sebou pracovní týden, tak se na to jdu vyspat ! 😉

Advertisement



Tot: 0.042s; Tpl: 0.016s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0178s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1010.1kb