Verhuizen, voetballen, vreten ;)


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Nova Scotia » Annapolis Valley
October 22nd 2006
Published: October 22nd 2006
Edit Blog Post

Hey allemaal,

na enkele weken stilte hier dan weer een update. Ik beloof dat de volgende sneller komt 😊

De afgelopen paar weken waren aardig hectisch:

na problemen met mn oude gastgezin - communicatie was slecht, gastvader en gastbroer (autistisch) waren beide vrij gek en konden alleen hun eigen inzichten begrijpen (luisterden niet naar anderen), gastvader heeft zelfs geschreeuwd tegen een vrouw van de exchange organisatie ... - besloten dat ik daar niet meer wilde wonen.
Ben toen eerst naar een vriends huis gegaan, moest alleen de volgende dag weer terug naar mn gastgezin omdat ik niet zomaar dat huis mocht verlaten. Dat was vrij jammer natuurlijk en zorgde voor een erg gespannen sfeer in huis :P.

Volgende dag een gesprek gehad met m'n coordinator en die heeft contact opgenomen met de ouders van de vriend (Matt) waar ik naar toe was gegaan. Zijn ouders en ook de ouders van een andere vriend zouden het allebei leuk vinden als ik bij hen kwam wonen.

Paar dagen later officieel verhuisd naar Matt's huis. Ik woon nu bij een panorama-punt, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de omgeving. Matt's ouders hebben hier een camping (http://www.lookoffcamping.com), een bed & breakfast, snackbar, restaurantje, minigolf, zwembad en een arcade (van die spelcomputer-kasten a la pac-man).
Verder kunnen ook nog met quads rondcrossen :D, zoals je wel kunt begrijpen vermaak ik me wel hier 😉

Soccer gaat nog steeds goed:
hebben alle competitiewedstrijden gespeeld; 4 gewonnen & 1 gelijk
toernooi gespeeld, ging wat minder :P Brakke NKEC-spelers vs uitgeslapen rijke kostschool-gangers is niet helemaal eerlijk :P (4e van de 8 geworden)

Vrijdag en gister de regionale voetbalkampioenschappen op onze school:
vrijdag in de halve finale met 2-0 gewonnen, dus speelden we zaterdag in de finale. Helaas waren we weer eens met bijna het hele team naar een feestje de avond ervoor 😉.
De 1e helft speelden we niet eens zo slecht, maar door 2 foutjes was de ruststand 0-2. Na rust speelden we erg goed, wat uiteindelijk tot de 1-2 en 2-2 leidde. Na 90 minuten was het 2-2 en hadden we 2x10 minuten verlenging. We domineerden de verlenging compleet, hadden een enorm aantal schoten, maar de bal ging er niet in ...
Ja en dan, het meest hatelijke deel van voetbal: strafschoppen.
Bij winst: Provinciale kampioenschappen organiseren op onze eigen school (lees: voetballen voor bijna duizend supporters)
Bij verlies: Volgend weekend 6 uur heen en 6 uur terug rijden voor qualifiers voor de provincials.

We hebben verloren ...

's Avonds dan maar een feestje 😉, voetbalteam nog steeds erg pissed en teleurgesteld, maar toch een erg leuk feestje 😊

Komende week denk ik niet echt iets bijzonders, behalve soccer in het weekend (Halloween weekend)

Nu ga ik lekker pancakes of scrambled eggs eten, ben trouwens niet eens aangekomen hier tot nu toe 😉. Laterz!




Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb