Welcome home


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia
September 14th 2007
Published: September 14th 2007
Edit Blog Post

Vceraj sva sla torej v Apollo theatre na amateur night in bilo je res save the ebst for last. Apollo je THE gledalisce crnske kulture, humorja in vsega podobnega, zato sva ob vseh stosih umirala od smeha. Tega se res ne da opisati, kako za crknit smesno je bilo vse skupaj. Moram si kar cestitati za kaksnih 90 % stosov, ki sem jih razumela. (Za ostalih 10 % sem se bedasto hahljala, medtem ko so sosedi skakali po sedezih, se drli od smeha na ves glas in komentirali dogajanje.) Oh ja, omeniti moram se nekaj: poleg hosta po imenu Capone je vzdusje ohranjal se en tip, ki je vsake toliko casa z razlicnimi opravami popestril dogajanje na odru, in skoraj na koncu predstave je prisel na oder oblecen kot - POLONA!!!!!!! - Snoop Dogg z dolgim krznenim plascem in TUDI THE PIMP CUP!!!!!!!! AAAAAAAAA!!!! AAHHAHAahahahhaahha ... I was on the brink of dying.
Zjutraj me je shuttle malo zajebal, namrec, ob 4.55, kot so mi narocili, sem bila pred hostlom. Ampak baje je prisel shuttle ze 15 minut prej. In ker se menda ne vracajo nazaj, sem pac narocila taksi ("We dont CALL cabs here, miss," me je malo cudno pogledal receptor, ko sem mu rekla, ce mi lahko poklice taksi.) Na letalu nic posebnega, v Seattlu pa potem na quick shuttle do Vancouvra. Do meje je bilo vse OK, tam pa smo se malo zadrzali zaradi guzve. Vedno znova me fascinirajo ta dvojna merila mejne varnosti. Na avionu ti vzamejo pas, sezujejo cevlje, poberejo vse iz zepov, zaplenijo tekocine, bohnedaj da imas kaj ostrega. Pri kopenskem prehodu pa - jebsemi attitude. Nobenega ne zanima nic drugega, kot kam gres, zakaj, za koliko casa, koga tam poznas ipd. In da ne bo kdo mislil, da je tako samo pri prijaznih Kanadcanih, o ne, ista brezvezna procedura je tudi pri vstopu v ZDA. Zaradi mene bi lahko vsi potniki na busu skupaj sestavili kaksno bombo, pa se nihce ne bi sekiral.
Po meji pa je slo vse dokaj hitro. Surrey. Tsawwassen. Delta. Richmond. Lower mainlad. Granville & Broadwaz. 99B-line do UBC. Golf courses. Village. Fairview. Laurel!!!!!!!!!!!!! SKupaj z njenim tipom smo sli potem v Banana leaf na vecerjo. Sedaj sedim v Beanerz, ki jo ze zapirajo, in vse je tako domace in kot bi bilo vceraj in ... stvari so enake in sveze ... in ze ko sem za mejo uzrla downtown v daljavi, to edinstveno kombinacijo gora in mesta in oceana, sem se morala zadrzati, da se nisem scmerala sredi busa.

I'm home.

ps: nic bat, dobivam vse private messages!

Advertisement



Tot: 0.133s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 26; dbt: 0.0234s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb