On Top of the World


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Whistler
December 6th 2011
Published: December 6th 2011
Edit Blog Post

Hello all!



Voor jullie je ongerust gaan maken dacht ik; ik laat jullie nog even iets weten. Om omdat een foto 1000 woorden zijn dacht ik jullie een paar mooie foto's te laten zien.

Verder is hier alles goed. We zijn begonnen met de job en ik vind het absoluut vreselijk :D. Mega saai, hatelijk en nog enkele van deze woorden. Dus volop bezig met een 2e job te zoeken en dan 2 part time jobs te doen wat hier veel mensen doen.

Dan heb ik de skipas en voedsel voordelen van deze job en hopelijk financiele voordelen en afwisseling van een andere job. Maar zover zijn we nog niet dus zullen zeker op onze tanden moeten bijten en het ff volhouden.

Helaas ook al lang niet meer gaan snowboarden dus het begint echt wel te kriebelen maar gelukkig woensdag en donderdag vrij dus dan gaan we er nog even voluit voor gaan. Kan niet meer wachten 😊!!!

Verder om de gaatjes op te vullen zijn we paar keer op stap geweest met de sociale borrel en hap. Ook daar enkele foto's van zodat jullie een beetje de sfeer kunnen opsnuiven!

Geniet van de foto's, en tot snel!

Groetjes Rob!


Additional photos below
Photos: 60, Displayed: 22


Advertisement



6th December 2011

heeeel mooie foto's robbie! I'm jealous!!! geniet er van!! kus
6th December 2011

ah da bericht was van mij he, tine :)
7th December 2011

Hey, Fijn dat je nog eens iets van je laat horen. En inderdaad heel mooie foto's. Bij sommige krijg ik hoogtevrees als ik ze bekijk. Moeten we nog een kaarsje branden voor een 2de job? En is sinterklaas ook bij jou geweest of is hij in Canada niet be- en/of gekend? Veel snow board plezier en voorzichtig he

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb