Zimska pravljica


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Whistler
February 5th 2010
Published: February 5th 2010
Edit Blog Post

Pacific CentralPacific CentralPacific Central

So it begins
Od danes naprej gre zares, saj stopajo v veljave prve omejitve prometa, npr. t.i. olimpijski pasovi, ki so sicer rezervirani za carpooling. Tako so povedali tudi na radiu ob 6h zjutraj - jap, čas za bujenje za odhod na Whistler, saj je bil Greyhound bus s Pacific CEntral e ob osmih. Do tja sem ujagala 8ko na Fraserju, ki je čisto zraven naše ulice, in bila kmalu tam. Zapeljal me je novi trolejbus - opazila sem, da so v dveh letih popolnoma posodobili vozni park in ni več na vidiku niti enega samega zastarelega busa, kot sta bili recimo št. 4 in 17 do UBC. Mega.
Pred Pacific Central me je naical en klošar, vzela sem en mango-banana smoothie to go in se vkrcala na bus. Gor je prišel paznik in zatulil: "It's five o'clock somewhere, tako da če imate pri sebi kaj alkohola ali drog, takoj proč z njimi, ker če vas najdemo z robo, vas vremo dol z busa ne glede na to, kje smo." Izrečeno je ponovil kakšne trikrat, vsakič z drugačnim stavčnim redom.
In smo šli. Počasi se je delal dan, Vancouver pa je bil čudovit kot vedno. Vse je okrašeno z olimpijskimi slogani in oglasi, res je, kot mi je rekel Garth, vsaka javna površina izkoriščena za olimpijsko propagando. Zgleda, kot da je celo mesto za, povsod so napisi Welcome to Canada, Go Canada Go in Canada welcomes the world, tako da človeka kar ima, da bi še sam navijal za Kanado.
Peljali smo se čez Lions Gate bridge in Norvan se je lesketal v redkih, a udarnih sončnih arkih. Pot naprej po spedenani Sea-to-Sky highway je bila doivetje zase, saj je bil razgled na Horseshoe Bay, Lions bay in ostale zalive nor. Vse točke, vredne ogleda, so označevale dvojezične table; ozemlje je vendar last prvotnega prebivalstva.
Sledil je prvi postanek v Squamishu, kamor smo prispeli po uri petnajst, ob pol desetih Whistler creekside, pet minut kasneje pa e Whistler - popolnoma okopan v soncu! Boljšega dneva si ne bi mogla izbrati. Na postaji na Main street me je e čakala Frida in zapeljali sva se do polnilne postaje za vodikove avtobuse, kjer sem zateila, če lahko fotkam te čuvene buse, najštevilčnejše na eni lokaciji. Po par minutah so mi negativno, a zelo lepo in prijazno obrazloili, da to ne gre, ker bi se morala napovedati (utemeljeno), me pa vabijo naslednji teden na tiskovko bla bla bla. al bo za objavo to prepozno, pa tudi nimam denarja vsakič zmetati 60 CAD za to, da se furam gor in še nazaj dve uri pa pol. al.
Tako sva šli kar k njim na kofe in ravnokar spečene UBC muffine (!) in se zaklepetali za slabo uro. Frida je pojasnila, kako je z igrami na Whistlerju. Pol ljudi je za, pol proti. VANOC menda ni ponucal lokalnih poznavalcev terena, kot je ona sama (čeprav zdaj e dve leti ne dela več na smučišču), ampak je pripeljal svoje stručkote. Po drugi strani so na vse načine vključili aboridine, če ne bi bil ogenj v strehi. Kar se tiče cestnih zapor, je kar štala, ker ne moreš nikjer ne parkirati ne ustaviti, spremenili so precej pravil, voznih smeri, zaprli par cest. Veliko je policije in menda celo vojakov, ker so pripravljeni na najhujše - a po njenem je to absolutno preveč in nepotrebno. Zanikala je, da bi bilo premalo snega, in res ga je bilo naokoli cel kup - na vrhu ga je menda tri metre!
Frida me je zapeljala nazaj v village in imela sem še dobro urico časa, da pofotkam in pogledam zaelene zadeve. Vse je še v stanju pripravljanja, nič še ni dokončano, tako da se ni dalo kdovekaj videti. Ampak ivljenje je teklo dalje kot ponavadi: bordarji in smučarji so se sprehajali skozi vas, na smučišča, z njih ...
In ob 1.30 smo e šli nazaj dol. V soncu. Bilo je enostavno prekrasno. Še večji šus lepote me je zadel, ko smo s Horseshoe Baya uzrli downtown. To je - nepopisno. Ne da se opisati, kako lepo je videti tisti stekleno-jekleni mozaik nebotičnikov, vkleščen med ocean in sneg. In vse naokoli zelenje - jap, v Vancouvru je tudi sredi zime vse zeleno, če ni slučajno zaradi nadmorske višine pokrito s snegom. Prelepo, prečudovito, prekrasno.,
Po isti poti nazaj, vmes sem skočila še v Shoppers na Kingswayu. Zdaj pa sledi ur s Tristanom in potem ... kdo ve ...



Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0652s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb