BODRUM ve MEMEDOF


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey
September 22nd 2016
Published: October 3rd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Körmen-Yalıkavak


Geo: 37.0391, 27.4302

Gün 01 günlerden Perşembe

Yolculuk iyi geçti ve tam saatinde Bodrum 'a yanaştık ..

Ayşeciği, denizciler kahvesine bırakıp işlerime döndüm..
Önce, bankaya uğrayıp ,gönderilen talimatları imzaladım.... sonra her zaman yaşadığımız para bozma komedisi sahneye kondu ..
Efendim, bankalar ,500 euroluk kupürleri bozmak istemiyorlar ve olmadık zorluklar çıkarıyorlar .
Kontratağı geçen maçta geliştirmiştim..... derhal "hesabıma 5 E yatırmak istiyorum" kartını açıp, 500 E yu uzatınca, başa çıkamayacaklarını anlayıp ,parayı bozmaya karar verdiler ..
Aman efendim o ne ışığa tutmalar ,elle okşamalar ,filigran ayıklamalar ve makineden 3-4 kez geçirmeler... sanırsın ki bozmak için bir trilyon vermişiz.
Bana göre ,IMF bile bu kadar titizlenmiyordur.
Para bozuldu.... ben de inadına, inadına kasa önünde ,parayı yavaş yavaş sayıyorum ..
2-3 kez saydım ve bazı yüzlükleri havaya tutuyorum ....yanımda para sayma makinesı olsa,oradan geçirteceğim…
O derece yani…
Sonra, acentenin yolunu tutup Rodos bilet fiyatını aldım .
İnternette muhtelif fiyatlar uçuşuyor..
Bundan sonra sıra Ayşe'nin bitmez ,tükenmez ,döner hayallerini gerçekleştirmeye geldi..
Tabi sonuç hüsran ..
Yahu Bodrum'un dönerinden ne olur ?
Ayşecik bir kısmına tahammül etti doğrusu ..
Bu işler de bitince, otele intikal zamanı geldi.
Taksici oğlan otelin yerini bilmiyor ..ordan, burdan derken,Şöför, üst kapıyı bulamayacağına kanaat getirdi ve otelin alt kapısının önünde indik .
Önümde koca bir "stairways to heaven" .....Cennete gitmek için dahi olsa iki valizle zor oluyor ...Bilgilerinize ...
Sonunda Çapacı otele vardık .
Bu oteli seçmemizin sebebi hikmeti; Yeni yolcu salonuna çok yakın olması ve sabah transfer telaşını silmesi..
Çok iyi karşılandık ve odamıza geçtik .
Gerçekten otel neredeyse limanın üstünde ..
Ben, bir ara limana kadar gidip yarın sabahki biletleri ayarladım..
Artık dostlarımı bekliyorum.
Onlar gelince, toparlandık ve iki taksi ile Yalçın'ımın "güneş batışına yetişin" dediği Yalıkavak'a yöneldik.
Bizim şöför, THY nin yer hizmetlisi olunca, gerek Ayşe, gerekse Yusuf kendisine gerekli uyarıyı yaptı..
Tam güneş batışına Yalıkavak Memedof'a yetiştik.
Yalçınım sevgi dolu bakışlarla karşıladı bizi.
Perez zaten bir gün önce gelmişti..Bizi Yasemin ‘le tanıştırdı ..
Püfür bir yere oturduk.
.Bu dostlarımla tanışıklığımız, İstanbul'un fethine dayanıyor ..
60 yıl önce, kısa pantalonla dolaştığımız dönemde, Fransız Erkek Lisesi sıra ve sınıf arkadaşlarım .
Nino'da, 60 küsür yıl önceden mahalle arkadaşım.
Modaya uyup kendimize facebook ta LE CLAN diye bir gurup bilem kurduk.
Bir kaç buluşma sonra, birlikte Rodos seyahati yapmayı kafaya koymuştuk.
Yalçınım, sağlık nedenleri yüzünden katılamayacağını açıklayınca, hiç olmazsa bir gece Bodrum ‘da birlikte olalım dedik..
Az sonra, yine sınıf arkadaşımız Çetin Taşkent, güleryüzlü eşi Saliha ile teşrif ettiler.
Çetin ‘le kaç yıldır görüşmediğimizi hatırlamıyoruz ..
Boş verin ayrıntılara takılmayalım .
Ekip kan kırmızı ..
Hanımlar derhal kaynaştılar ..
Benim birader Turhan ve sevgili Eşi Bargilya'dan gelip aramıza katıldı..
Nükhet taaa İstanbul'dan valizi ile gelerek bizi şereflendirdi…
Harika bir gece oldu ..hasretler giderildi .sağlık raporları,torunların fotolarına karıştı.
Şakalar ,takılmalar ..hatırlıyor musun ? diye başlayan hikayeler..
Turhan ile Nino'nun mahalle hikayeleri..
Masaya baktım 60 yıl önce küçücük çocuklardık ..
Şimdi hepsi tek tek hayatın yükünü yüklenmiş ..
Evlenmişler, çoluk çocuk torba torun sahibi olmuşlar..
Hepsi kendi dalında inanılmaz başarılara imza atmışlar..
Şu anda emekliliğin tevazusu içinde çocuklaşıyorlar..
Hayat öyle bir şey işte…gülümsüyorum …istesem de istemezsem de aklıma yine Çehov takılıyor ..”Hayat seni güldürmüyorsa, espriyi anlamadın demektir.”
Ben, uzun süre mahzenlerden çıkmadığım için,aylar sonra halk arasına karışınca ,lokantada tanışlar çıktı ..
Hepsine hasretle sarıldım.
Hatta bir dostumuz, bu gece birkaç gün erken kutlamaya karar verdiğimiz Yalçın'ın doğum gününe, pasta yollamak nezaketini gösterdi.
Beni mahcup etti.Sağ olsun var olsunlar ..
Para biriktirmeye fazla yoğunlaşmamak gerek, zira giderken tek kuruşa bile izin vermiyorlar ..
Ama dost biriktirin yaşlılığınızda çok yararı oluyor..
Yemekten sonra, bizi buraya getiren kaptan pilotlar gelip bizi lokantanın kapısından aldılar ..
Kapıda ayrılamadık bir birimizden..
Temenniler dualarla uğurlandık.
Çok hoş bir hasret giderme gecesi oldu..
Otelimiz lobisinde, bira takviyeli bir "durum muhakemesi" ve yarın sabah için "brifing" verildi ve yattık .

Günü toparlayan Clip :





Çapacı otel videosu :









Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



Tot: 0.17s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.125s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb