GIDIYORUZ


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
May 5th 2005
Published: September 20th 2014
Edit Blog Post

Geo: 41.0245, 28.9881

GUN 1 GUNLERDEN PERŞEMBE
Güney Doğu Anadolu'ya gidiyoruz. Benim kaçıncı gidişim bilemiyorum herhalde 100 ü geçmiştir.
Fakat sevgili eşim Ayşe ilk kez gidiyor.Onun buraları görmesini istiyordum.
Kısmet bugün imiş.
Emekli olduktan sonra eski iş dostlarımla birlikte bir gurup kurduk .
Gurubun adı AAA..."Adım Adım Anadolu" gurubu.
Amaç eski dostluğumuzu sürderebilmek...ailelerin kaynaşmasını sağlamak...
Her dostum farklı yörelerden geliyor ve farklı yöreleri temsil ettiklerinden , yılda bir kez bir dostumuzun yöresinde buluşup hem kültürel gelişimlerle besleniyor hem de yörenin yemeklerini tatma olanağı doğuyor..
Bazı arkadaşlarım buna "gırtlak" gurubu diyor ama kulak asmayınız ...
tarih,kültür ve yöre renklerini içimize sindirmeğe çalışıyoruz.
Bu yıl hedef: GDA ve Amanos yayının güneyinde kalan kentler...
Bu hedefle Sabiha Gökçen'den Gazi Antep ' e gitmeyi planlıyoruz.
Uçağımız vaktinde kalktı.


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 20; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb