ISTANBUL' DAN ÇIKIS

Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
June 30th 2011
Published: June 21st 2017

GÜN 01 günlerden Perşembe:

1999 yılında Türkiye'nin dört bir yanında ki dostlarımızla AAA adında bir gurup kurduk.
AAA açılımı “adım adım anadolu”.
Bu gurup toplantılarını fırsat buldukça yurdun belirgin bölgelerinde gerçekleştiriyoruz.
Bir taraftan ailelerle hasret gideriyor,yörenin güzel yerlerini geziyor bir yandan da yörenin yemeklerini tatma imkanı buluyoruz.
Çok şükür bu geleneğimizi bugünlere kadar getirebildik..
Çocuklar büyüdü
Dostlarımın saçlarına ufak ufak karlar yağdı.
Bu yıl ,program olarak, Marmara bölgesinin Anadolu yakasını aldık.
Dostlarım bu sabah bir minibüsle gelip evden aldılar ve önce sabah kahvaltımızı bir dostumuzun Acar konutlarında ki evlerinde yaptık.
Kuş sütü bile eksik olmayan müthiş bir kahvaltıdan sonra bindik minibüsümüze ve bu yıl ki maceramız başladı...

Tot: 0.111s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb