YOLCU YOLUNDA GEREK


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
June 7th 2012
Published: January 6th 2016
Edit Blog Post

Geo: 41.0245, 28.9881

GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE:

Duman etti bu "Zona" beni.
Bir haftada bu işi bitiririm derken, uzadı da uzadı ve tedavim yaklaşık bir ay sürdü.
Kötü bir huyum var…başladığım işi yarım bırakmam.
Bu Adriatik seyahatine bir kez soyunmuşuz.
Yarıda bırakmak olmaz.
Yola çıkmağa karar verdim.
Tam bu sırada bizim kız, Ayçın, kolunu kırmaz mı ?
Ayşe sahip çıkmak zorundadır elbet …oturduk bir karar verdik
Ben, mevsim daha fazla geçmeden sefere çıkmak zorundaydım …
Sanırsın ki Süleyman...
Ayşe ile Roma 'da buluşmağa karar verdik.
Sabah erken uyandım.
Ayşe'mi uyandırmadan ilaç içmek için kahvemi yaptım.
Ama Kadın uyandı...
6:45 te teker döndü
Ben de yola düştüm…
Sıkıntısız bir köprü geçişi...hep arkamdan kovalıyorlarmış gibi hissediyorum...
Şimdi trafik tıkanacak endişeleri yaşıyorum..
Istanbul ,beni böyle yaptı işte ...
Mahmut bey gişelerini sorunsuz aştım
Sonrası artık yokuş aşağı...
Tekirdağın içine daldım ve bir telefoncuya uğrayıp telefonun yurt dışı paketini aktive ettim.
Bunları bizzat yapmayı beceremiyorum...
kesinlikle "iletişim çağı" çocuğu değilim..
Tekirdağ'ın tepesinde hemşehrim Namık Kemal'in tesislerinde çayımı içtim..
Saat 11.00 gibi huduttaydım.. Sorunsuz geçtim. Artık Yunan'dayım...



Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.404s; Tpl: 0.015s; cc: 13; qc: 42; dbt: 0.2134s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb