HADİ BAKALIM


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul » Cengkerkoy
February 1st 2018
Published: March 23rd 2018
Edit Blog Post

GÜN 0 01 ŞUBAT 2018 PERŞEMBE

Seyahatin bir gün öncesinin telaşını, kelimelere dökmek bu denli kolay değil..ama paylaşılmasında bence yarar var..

Bir şeyler unutum mu ? neleri atlıyorum acaba ? ve tüm bu düşüncelerin yarattığı gelgitler…

Gerçi bilgisayar dünyası sizin adınıza her şeyi düşünüp hazır listeler yayınlıyor ama,


listeler cins ayırımı yapmadıkları ve sizin önceliklerinizi bilmediklerinden,özel günler için pedlerden tutun da ,panama hasır şapkaya kadar her şeyi sayıyorlar.

Bu listeler de yorucu .....her bir ürün için gidiyorsun …bakıyorsun …orada mı ? diye bakıyorsun ya da yerleştirmek üzere bekletiyorsun..

Yoruldum vallaha ...içim pır pır…

Genelde daima bir seyahat heyecanı olur ama bu kez bilinmedik ve alışık olmadığım bir coğrafya söz konusu…

Son gün, hiçbir dış eylem yapmak istemediğim halde, benden önce gidenlerin sıkı sıkıya tembihlediği "sinek kovucu"yu almak üzere eczaneye uğradım hepsi bu kadar…

Motoru soğutmaya çalışıyorum..arada bir eşin dostun güle güle mesajlarına yanıt vermeye çalışıyorum..

Bu şekilde akşamı buldum…

Güneş indikten, sonra boğazda gezinen gezi tekneleri gözümü alıyor.

Dalıyorum…

Sabah erken kalkılacak…

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 27; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb