HORON VAR


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Black Sea » Trabzon
April 3rd 2006
Published: September 21st 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

RİZE-TRABZON


Geo: 40.9994, 39.7091

GUN 3 GUNLERDEN PAZARTESİ
T
rabzon'a döndüğümüzde artık hava kararmıştı..
Alel acele odamıza dönüp biraz toparlandık ve tekrar akşam yemeği için otobüsümüze bindik..
Hedef Fevzi Hoca'nın Akçaabat'ta ki balık lokantası.
Bu akşam misafirlerimiz arasında yurdumuzun en büyük çapta balık ihracatını gerçekleştiren bir dostumuz var .
Dolasıyla balıklar dostumuzdan pişirmesi Fevzi Usta'dan ...
Bu akşam Karadeniz seyahatimiz sona eriyor..
Bu sahilde olup ta horon görmemek mümün değil.
Dostlarımız çok profesyonel bir ekibi getirmiş...
Yıldırım hızıyla dansediyorlar..
meşhur espri aklımıza takılıyor...
Orta anadolu oyunlarını gören Laz "bu kadar düşündükten sonra ben de oynarım" demiş ya...bence çok haklılar..
Ben bir tek bu kemençe davasını anlamıyorum..
herhalde bu kadar sinirli ve taşkın bir ritimle aynı şeyi defalarca şuursuzca çalmak insanda garip duygular uyandırıyor..
Çalışıyorum .....bir gün mutlaka bu kemençe meselesini çözeceğim..
Çok keyifli bir gece oldu.
Ben seyrederken yoruldum ..onları düşünemiyorum..
Hepsi zargana gibi ...
hepsi sinirli...
uzun eğri burunlu ve konuşmayı şehvetle seviyorlar ...
seviyorum bu karadeniz halkını ...



Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.402s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.1609s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb