Blogs from Bolu, Black Sea, Turkey, Middle East

Middle East » Turkey » Black Sea » Bolu July 2nd 2011

Geo: 40.6072, 31.2815 GÜN 03 günlerden Cumartesi: Kahvaltımızı Yedigöller tesislerinde yaptık. Çok güzel bir kahvaltı hazırlamışlar. Börekler ve yumurtalar dahil... Bundan sonra ki durağımız Abant Yeşil Ev Oldu. 2000 yılında bir hayalden yola çıkılarak inşa edilen MASAL Evleri, önce Yeşil Ev Restaurant adıyla, 5000 M2 üzerine inşa edilmiştir. Gerçekleştirenleri kutluyorum . Çok keyifli katkılarda bulunmuşlar . Küçük ve sevimli bir midilli var…tavus kuşları,kazlar ördekler var... Her taraf yemyeşil ve mümbit .. Yemekleri çok güzel ..Güzel bir öğle yemeği yenildi adres şöyle : http://www.abantyesilev.com/ Hazmetsin diye program gereği ,Abant Gölü ne gitmeye karar verildi. Ulaşim şöyle: Tabiat Parkına Ankara-İs... read more
ABANT

Middle East » Turkey » Black Sea » Bolu July 1st 2011

Geo: 40.8445, 31.5898 GÜN 02 günlerden Cuma: Aracımız, İzmit'ten Bolu ya doğru yol aldı. Yedigöller Milli Parkı, Batı Karadeniz bölgesinde Bolu ilinin kuzeyinde, Zonguldak ilinin güneyinde, Düzce ilinin doğusunda yer alır. Milli Parka, Bolu İli Mengen ilçesinden ,ulaşim mümkündür. Ayrıca Ankara-İstanbul karayolunun 152inci km'sinden, Yeniçağa ve 190 km'sindeki ,Bolu ilinden kuzeye ayrılan, yollarla ulaşilabilir. Kışın Bolu-Yedigöller güzergahı karla kapalı olduğundan ulaşim sadece Yeniçağa-Mengen-Yazıcık üzerinden yapılır. Her iki yolun da yaklaşik 30 km'lik bölümü stabilizedir. Stabilize yola girince öndeki araba da giden Ayşe'yi düşünmeye başladım.Onun adına endişelenmeye başladım. Yolun durumu ciddi üstelik yağmur başladı... read more
yesil yesil

Tot: 0.152s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb