BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM ...


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Datça
October 9th 2022
Published: November 5th 2022
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BODRUM-DATÇA


9 EKİM 2022 CUMARTESİ

Bodrum da devasa bir turist kuyruğu var…

Son anda bir seyahat krizi yaşadık .

Sveta geminin boarding cart'ını bulamadı ve bizim polis
ille de kart diye tutturdu ..


Kart en sonunda benim çantamdan çıktı ..

Çok ayıp oldu ama artık bu noktadan sonra sesimi çıkaramazdım …

Sorunsuz memlekete vardık..

Datça feribotumuz 16 :00 da.


O saate kadar, Bodrum 'da biraz dolandık .

Yemeğimizi yedik ve saatinde feribotumuza bindik .

Datça'da ,sağolsun Gürkan, bir arkadaşını ayarlamış ..

Adamcağız bizi alıp kuş gibi Palamut a getirdi…

Bir seyahat te böyle geçti..

Biraderim Turhan'a teşekkürediyorum .

Bizi çok doğru bir yere yönlendirmiş


Sağolsun…

Artık önümüze bakıyoruz…


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.438s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.1599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb