CANIM TÜRKİYE'M


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Cesme
September 12th 2008
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

KEFALONIA-ÇEŞME


Geo: 38.3248, 26.3055

GÜN 77 Günlerden Cuma


40 yıldır seyahat ediyorum.
Siz deyin 500, ben deyim 1000 kez yurda döndüm.
İnsan her yurda döndüğünde bu kadar heyecanlanır mı ?
Bu kadar sevinir mi ?
Bu kadar sevinir kardeşim ..
Bu heyecanı hiç kaybetmedim.
Vatan sevgisi başka türlü anlatılamaz.
Seviyorsun bu Vatanı ve bayrağını bir tepede görünce, gözyaşlarına engel olamıyorsun dökülmeye başlıyor.
Aslında normal ölçülere göre milliyetçi bile sayılmam ...
fakat bu mani olamadığın bir duygu işte.
Sabah ,gün ağarırken, Çeşme göründü.
Tepelerde Türk bayrakları...
heeeeeeeeeeyt memlekete geldik be...
Nereye gidersen git vatanın gibisi yok..
bunu bütün içtenliğimle yazıyorum...
9:00 gibi yanaştık.
Kaptanım ve Çarkçıbaşı ile vedalaştık.
Gemiyi ilk Şahbaz terk etti.
İşlemler tamamlanırken,
Liman müdürü, bizi odasında ağırladı.
Teşekkürler ettik ve kontağı vatan topraklarında çevirip
yola düştük.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Şu anda Hava Durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/www/global/stations/16706.gif'





Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.12s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0753s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb