Blogs from Bodrum, Aegean, Turkey, Middle East - page 2

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum November 1st 2017

"My name is Ozymandias, king of kings:Look on my works, ye Mighty, and despair!"Nothing beside remains: round the decayOf that colossal wreck, boundless and bare,The lone and level sands stretch far away" Having just visited Turkey, there is a realisation that very little remains of that Bronze Age Bucket list: the Seven Wonders of the Ancient World. Philo's hit-list for the discerning Hellenistic traveller is in much reduced circumstances. Today, only three of th... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 10th 2017

10 EKİM SALI GÜN 07 Bugün artık 2017 rüyasını bitiriyoruz. Şarkının dediği gibi: Nasıl olsa sonu gelmeyecek mi ? Her güzel şey gibi bitmeyecek mi ? Gemimiz öğlen bu nedenle rahat bir kahvaltı yaptık bilahare hesaplar ödendi . Artık tekniğini kaptık önce valizleri limana götürdük, sonra milleti araçlara doldurduk ve liman yanındaki kafeye doluştuk .. Araçları kazasız belasız teslim ettik. Bir kısmımız ceplerinde kendilerini yakan son Euroları harcamak üzere çarşıya daldı. Sophie bu son bak gidiyorum numarası ile dünya kadar mal pazarladı. Olsun seviyorum bu numaraları.. Gemimiz zamanında kalktı. Lipsiye uğradık bilahare Kos ta gemiyi terkettik. Söylemeye gerek yok esas gitmemiz gereken liman koyun karşısında ... ama bu sefer taksilerimiz va... read more
bekliyoruz
son paralar
ve zafer

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 4th 2017

4 ekim 2017 günlerden Çarşamba . Bir yıldır, oldu oluyor diye heyecanlandığımız gün nihayet geldi.Bu gün Le Clan ailesinin buluşma günü … Herkesin seyahati kendine…bizimki Palamut’tan başladı.Sabah Gürkan kardeşimiz bizi aldı ve Körmen iskelesine bıraktı .. Körmen de giderek bayağı marina oluyor yani.Para gömmüşler… bana göre bu para zor çıkar ama yağlama-yıkama işlerine hiç akıl ermez… Feribot 09:30 da kalktı. En istenmeyen yolcular çoğunlukta .En istenmeyenler, + 65 olup bedava takımını temsil ediyorlar.. Bodrumda Ayşeciği Denizciler kahvesine oturttum .Bankada işimi hallettim..Ünlü köftecide ünlü olmaktan çok uzak köftelerimizi yedik… artık Otele gidebiliriz. Otelimiz Çapacı limana çok yakın zaten bu nedenle seçtiydik .Geçen yıl da burada idik. Ayşeyi uykuya yatırıp bir minibüsle Bodruma indim. Ayşe ill... read more
günü döndürüyoruz
hasretler gideriliyor
ekip kan kırmızı

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 19th 2016

GÜN 08 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Dün akşam ıslık yok ..teknenin altına vuran dalga yok ..gıcırtılar iniltiler minimumda yadırgadık doğrusu.. Yıkanma vs gibi hizmetleri " sanitary room" da alıyoruz . Oraya varmak için de yarım km yürüyoruz.. Fakat sanitary room bakımı tavan yapıyor .. Doğuş gurubunu kutlamak gerek . Bu tesisleri gerçekleştirmek kolay da daha sonra bakım ve ayakta tutmak zor.. Bu işi becermişler ...beceriyorlar .. Kahvaltı faslı için, tesis içindeki Migros 'a gittik Ufak tefek alışverişi teknede tükettik ve Bodrum için yola çıktık .. Yolda 4 adet çevirmeyi, sıfır fena puanla atladık ve sağ salim bodruma vardık . Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi. Bir güzel yerleştim. Bir köfte yiyecek vakit buldum. Köftecinin adı size yiyecek takat bır... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 16th 2016

GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR: Aniden 4 güne atladık ..şaşırmayınız ... İstanbul günlerimi pas geçiyor ve asıl seyahat günlerimize yoğunlaşıyoruz . Bu sabah ,hesapça Yusuf ile köprü ayağında buluşacağız . 05:30 da evi terk ettim ve Yusuf'u Kavacık durağının ötesinde bekledim . Bir telefon, -Abi geldim senin aracı göremiyorum ben Altunizade’ye doğru ilerliyorum. -Haa bende oraya ilerleyeyim … Telefonu kapadıktan sonra jeton düştü.. İyi de, ben oraya nasıl ilerleyeceğim ? tekrar telefona sarıldım .. Yusuf’çuğum da uyandı . Bir telefon daha -abi sen gelemezsin …ben seni Ümraniye çıkışında bekleyeceğim.. Ben de Sabiha Gökçen çıkışından sonra ilerledim ve otobanı kesen yerde buluştuk. O kadar kısa zamanda oraya nasıl geldi ? sır .. Öpüştük kokuştuk ve... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum September 26th 2016

Geo: 37.0391, 27.4302 Gün 05 günlerden Pazartesi: Gemimiz yine Asım Kaptan.. rahat bir yolculuktan sonra Bodrum'a vardık . Perez bize bir güzellik yapıp, kendisinin yararlandığı "kurtlar vadisi" minibüsümüzü liman kapısına getirmiş. Doluştuk, bizi otelimizin kapısında bıraktılar . Öpüşüp kokuşup ayrıldık . Yarın sabah Perez Milano 'ya dönüyor.. Yusuf ve Nino iki gün daha kalacaklar .. Otelde biraz dinlendik. Yalçınım hoş geldin diye aradı .. Biz de Otelin terasında Yalçınımın ,Ayşe'ye hediye ettiği single malt harika viskisini yudumlayarak güneşi batırdık.. Sağol Yalçınım viskinin hakkını verdik. Sön Söz : Belirgin bir kültürün içinde yetişmiş bir neslin temsilcileri, aradan yıllar geçse de sanki hiç kopmamışlar gibi birbirlerine hemen... read more
Sağ ol Yalçın...

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum May 21st 2016

Sabbath, 14 May – MS Myra, Bodrum We woke up in a leisurely fashion, had breakfast, and checked out about 11am. Unfortunately rain had moved in so we shared an umbrella as we trundled down to the waterfront on a reconnaissance mission to find our boat. We found the boat, had a look on board at our cabin and what luggage space we’d have and then found a place for lunch. It was most yummy because I had a veggie casserole for 12TL ($6) and it was not tomato or cucumber! It was full of carrots, peas, corn, tomatoes, eggplant, mushrooms and cheese. Talk about cheap and wholesome. However, I have to state for the record that I HATE tipping. I don’t understand why companies, hotels and restaurants can’t simply raise their prices 10% and then ... read more
Knidos
MS Myra forward deck
Georgiou Bay, Greek island of Simi

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum May 11th 2016

Wednesday - Bodrum: Not the early birds today. Casual breakfast and then into the launch/tender ashore in Turkey. We walked through town to the castle built in the 16thcentury by the Knights of St John and abandoned when Rhodes fell. It is a lovely castle, brought back by the town very diligently. It has many rooms and a fortified harbor. But the most interest part of the castle is the Underwater Archeological Museum. Several wrecks – one from the Minoan era with glass on board and one from the Roman era with many amphora – are highlighted with actual scenes from the finds and recreations of the location itself. Very well done and interesting. After completing the walk through the museum – and avoiding the mess left by the peacocks (dirty but lovely birds) – we ... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum July 1st 2015

Geo: 37.0391, 27.4302 GÜN 01 GÜNLERDEN HALA ÇARŞAMBA: Bodrum da birader karşıladı .Bankaya uğradık. Yunan daki banka krizi nedeni ile 500E yu 50 lik yapmak istiyoruz. Bankadaki dal üzerinde oturan görevli kardeşimiz, bunun mümkün olamıyacağını işaret etti çalışan kızına … Tam da “sen benim kim olduğumu biliyormusun?” repliğine girilecek yer …yapmadım Tüm efendiliğimle kıza doğru eğildim ve Euro hesabıma para yatırmak istediğimi belirttim . Kaç E? diye sorunca 5 euro diye yanıtladım ve dal da oturan görevli kardeşimin senaryosu olduğu gibi çöpe gitti. Böyle bir kontratak beklemiyorlardı.. Kız çaresiz bir bakışla amirine döndü, hesabıma 5 euro yatırılmasını arzu ettiğim 500 lüğü alıp 495 E yu iade etti. 100 lük lerinde 2 adet 50 olmasını tembihledim.. Dalda oturan görevliye doğru paraları tekrar... read more
yaklaşıyoruz
neredeyse geldik

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum March 20th 2015

In Turkey there are more ancient ruins than we can count A long time ago at a history lesson in school I (Ake) heard a lecture about the Seven Wonders of the Ancient World. These sites were the most impressive human constructions in Ancient Greece and people travelled from places far away to marvel at the monuments that were erected there. The Seven Wonders of the Ancient World (personally I think a better name is The Seven Wonders of the Ancient Greece since the list does not include any construction outside of Ancient Greece) are/were the following: • The Great Pyramid of Giza • Hanging Gardens of Babylon • Temple of Artemis • Statue of Zeus • Mausoleum at Halicarnassus • Colossus of Rhodes • Lighthouse of Alexandria I was fascinated by these wonderful statues and ... read more
Mausoleum at Halicarnassus

Tot: 0.159s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 72; dbt: 0.0722s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb